Ohh wat leuk joh en volgens mij hou je alleen jezelf voor de gek als je de digitale niet wilt doen na een vaag streepje ik heb liever zekerheid, maar zoals je al zei eerst kv2v5 en bij omo-wit geen digi bij vage streep wel En die indicator zou ik alleen doen als je niet weet wanneer je je ei hebt gehad bv als je echt een tijd niet ongi bent geweest of heel onregelmatig...ik weet niet of ik daar zo in geloof om eerlijk te zijn. Hier al dames ervaring ermee?
wou dus eerst reageren met "heb ik ook gehad..." (test vorig jaar, zwanger: dus positief !) maar lees net dat je een andere test hebt gedaan: GEFELICITEERD !! Geniet ervan, 't is oh zo bijzonder !!
oke ondanks dat ik zo'n licht streepje heb?je kan mijn foto ff kijken op mijn profiel in foto album dan snapje waarom ik twijfel
Hoi NookY, Ik heb je foto even opgezocht en ik begrijp je twijfel. Voor mij is het idd moeilijk een streepje te zien. Maar je hoort van iedereen, een streepje is een streepje. Heb je vandaag toevallig nog een test gedaan dan?? Het is wel zoals Charissa zei dat een digitale test van CB je wel direct uitsluitsel geeft. Ik heb alleen die van CB gedaan die aangeeft of je zwanger bent ja of nee dus niet die aangeeft hoelang je al zwanger bent maar dat kan ik zelf nog wel terug denken . Ik hoop echt voor je dat je snel een positieve test in handen hebt want ik weet zelf hoe het is om toch steeds teleurgesteld te worden. Laat je me nog even weten hoe het afloopt?? Ik duim voor je. Liefs