hoe maken jullie wat contact??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonne bloem, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    hoe zoeken jullie wat contact met je kindje in je buik??

ik voel veel, krabbel met mn nagels wel s en soms krijg ik reactie
    als het me te lang stil ligt wiebel ik min buik wel eens met mijn hand door te drukken... krijg ik soms ook korte reactie terug...

ik vond net de ipod en dacht goh eens proberen...
    kwam overigens geen reactie op haha

2. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Leuk he!!

Ik wreef altijd wel over de buik, of me partner praatte wel in tegen de buik ( dichtbij ) als ik plat op bed lag.
    Of ik drukte af en toe wel eens met mijn vingers in de buik ( zachtjes natuurlijk ) en daar reageerde hij wel op..

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0

jaaa zo grappig haha
    ik voelde me net alleen zo stom met mn ipod:p maar dacht achja.. kep ook zo belletje dus wie weet doet de ipod ook iets :p

4. unscientifique

unscientifique Actief lid

6 dec 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Ik speel al een paar weken elke ochtend en avond een speeldoosje af, daar reageert hij altijd op. Als ik op mijn buik tik en hij is 'wakker' schopt hij bijna altijd terug. Als ik lang over mijn buik wrijf stopt ie vaak met schoppen. Voor de rest maak ik niet bewust zo heel veel contact eigenlijk. Hij schopt zo vaak dat ik er soms moe van word :p en ik reageer er eigenlijk altijd op om met mijn hand over mijn buik te wrijven.

Het is niet zo dat ik op de bank ga zitten en denk: nu ga ik eens lekker contact maken met mijn baby haha. Juist als ik lekker ga zitten of liggen denk ik: nou nou mag je wel ophouden met dat gedraai en geschop en gaan slapen.

5. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    dan is die van mij toch n stuk rustiger denk ik :D
    ik moet er echt op voelen hoor!!!

en soms wel momenten dat ik t echt voel maar voornamelijk moet ik echt ff concentreren

6. unscientifique

unscientifique Actief lid

6 dec 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Die van mij is een stuiterbal. Heb al 2 echoscopisten en 3 verschillende vk gehad die dat zeiden. Maar mijn placenta ligt ook achter, denkt dat ik hem daardoor ook wel snel voel.
    Weet niet waar de jouwe ligt?

7. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    voor haha dus wie weet

8. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buikje kriebelen en aaien. Hihi, zo gek. Zou de baby dat voelen?

9. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Ook leuk, het voetje vastpakken als het weer eens uit steekt :D wordt meestal snel weer terug getrokken dan ;)

10. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant

Hahah moest meteen lachen toen ik het las. Ben ik dus niet de enige die dat denkt :D. Die van ons heeft het ook voor een handje als ik lekker wil gaan slapen extra hard te schoppen. Soms schrik ik er gewoon van hihi. Dan denk ik ook van nou joh nu wil mama slapen :p. Of als je nodig moet plassen en er word extra tegen je blaas gestuiterd hihihi. Overgens ligt bij mij de placenta voor, maar voel hem/haar prima hihi.

Deel Deze Pagina