Zwanger met iets overgewicht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Papallona, 1 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik heb ook te hoog bmi! Bij vorige zwangerschap zat ik rond de 27 en verloskundige zei dat ze daar pas van overgewicht spreken bij bmi 30... nu begon ik met bmi van precies 30 en moet ik Suikertest doen en krijg extra groeiechos.. ik leek al snel zwanger ipv gewoon dikker.. op de foto ben ik volgens mij 20 weken zwanger

Oooh hij staat op de kop.. lijkt beetje gek dan haha

Bijgevoegde bestanden:

2. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Ik heb een bmi van 26.88 en ben 1.86 en weeg 93 kilo. Was begin zwangerschap 94 kilo en heb volgens internet bijna 20 kilo overgewicht.... Toch vanaf week 9 al een buikje en bij 12 weken kon ik er niet meer onderuit... Nu een buikje die je alleen vanaf de voorkant ziet, en maandag uitgerekend...

Bij dochterlief was ik op het laatst 117 kilo en had ik echt een giga buik...

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Geen idee wat mn bmi is. Maar ik startte met een gewicht van 93 kilo bij 1.75. Dus wel echt te zwaar.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik altijd een vrij platte buik heb gehad. Alleen ik had wel gedacht dat je het bij mij later zou zien. Dat klopte niet in mijn geval. Je zag het na een week of 12 heel duidelijk als babybuikje. En nu al helemaal. Ik groei wel alleen naar voren dus heb zo'n mooie toeter 😊😊

4. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Daarom, het ligt helemaal aan je bouw en hoe je baarmoeder ligt..
    En idnerdaad vanaf BMI 30 moet je volgens mij in het ziekenhuis bevallen. Bij mijn vriendin, puur omdat ze (ambulance personeel) haar niet naar beneden willen/mogen tillen als het vervolgens thuis niet lukt.
    Verder was alles bij haar gewoon goed, suiker etc. Even gedacht dat ze een extreem groot kind zou krijgen, maar t gewoon een grote baby ;) Heel iets boven gemiddeld.

5. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Oh super fijn om ie mooie buiken te zien! Dank jullie wel!

6. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Mijn bmi is boven de 30 en ik mag gewoon thuis bevallen. Volgens mij heeft elke regio zijn eigen regels daarover.

7. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het met je bmi als je Zwanger bent dan? Je komt dan natuurlijk aan maar gaat je bmi dan ook omhoog? Of hoe werkt dat?

Deel Deze Pagina