Energieniveau

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annelke, 22 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Dag dames,

27 weken! Joepie!!! Ik geniet enorm, maar sinds enkele dagen is de moeheid zoooo aanwezig!
    Ik heb dit pas terug op het einde verwacht!
    Zijn er nog mensen die hier last van hebben?

Groetjes

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik was rond die termijn ook erg moe. Ik heb toen mijn HB laten checken bij de VK. Dat bleek behoorlijk gedaald te zijn. Ik ben toen floradix gaan slikken en dat hielp.

3. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ik herken het ook, helaas. Ik slaap soms ook slecht, dus dat helpt ook niet.
    Mijn HB was trouwens in orde, ik moest laatst toch bloedprikken i.v.m. de Rhesusfactor en dan checken ze meteen ook ijzer en suiker. Dus daar lag het bij mij niet aan.

4. Emmetje80

Emmetje80 Lid

23 mrt 2015
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloeddruk ook ok? Ik heb lage bloeddruk en dan ben je vaak ook eerder moe. Valt me nu trouwens mee, enkele weken terug was het heel erg met flauwvalneigingen erbij. Nu minder last ervan gelukkig.

5. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Mijn bloeddruk was volgens de verloskundige oke, maar de onderdruk was wel wat lager dan tijdens eerdere metingen. Kan het daaraan liggen?

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik ben ook niet vooruit te branden. Gelukkig zover ik weet nog geen ijzertekort. Vorige zwangerschap wel gehad en toen sliep ik evenveel als een pasgeboren baby. Ik ben op zich al de hele zwangerschap moe. Maar nu missen ook de energiespurtjes.

7. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Dat had ik bij mijn eerste ook,mijn ijzers was niet slecht maar ook niet top. Floridax gaan nemen en ik voelde meteen beter.

Deel Deze Pagina