Hallo meiden, Ik ben eind januari gestopt met de pil omdat ik constant doorbraakbloedingen had. In overleg met de huisarts met de pil gestopt. Al snel kreeg ik constant buikpijn. Doorgestuurd voor een echo, eerst uitwendig, later ook inwendig. Niets verontrustends op te zien. Maar de pijn bleef. In overleg met de huisarts weer begonnen met de pil en ik moet in juli weer naar de gynaecoloog voor onderzoek. Maar nu heb ik ongeveer 2 weken nadat ik weer begonnen was met de 2de strip weer een doorbraakbloeding gehad, maar was niet zo als normaal. Het was een dagje en het was geen helder bloed, maar donkerbruin (sorry sorry!) en ik heb vorige week zondag m'n laatste pil gehad van de strip en morgen weer beginnen maar ik ben dus niet ongesteld geweest, wel weer wat oud bloed, maar dat was een heel klein beetje en terwijl ik normaal heel veel krampen heb, had ik dat nu ook helemaal niet. Weten jullie wat het zou kunnen betekenen? Of herkennen jullie dit? Ik word soms zo onzeker van m'n lichaam. Liefs.