Hallo Dames! De titel zegt het al. Ik ben zwanger nu 6 weekjes. Maar ik had een spiraal en was dus niet de bedoeling (maar ben nu wel super blij). Ik ben/was hier erg van geschrokken dat dit zo snel kan gebeuren. Ik was in februari nog voor de 3e keer op controle geweest voor de spiraal of hij nog goed zat en hij zat perfect. ik mag bijna geen 1 anticonceptie ivm trombose. Alleen de spiraal en condooms. Ik heb steeds de mirena gehad maar die zakte steeds en dat voelde ik meteen als hij verkeerd zat en ging ik meteen Naar de gyneacoloog die dan een nieuwe zette. Toen zag ik dat de gynefix een Spiraal was die niet kon verzakken. Met de gyneacoloog overlegt en die is toen gezet door een ander gyneacoloog die er ervaren mee was(dit was november 2014). Deze spiraal word in je baarmoederwand gehaakt waardoor hij niet kan verzakken. 3x controle gehad voor de zekerheid omdat die andere altijd gingen zakken. Laatste keer was eind februari. Ik blij want ik dacht eindelijk iets wat goed blijft zitten. 2 weken terug werd ik ineens heel misselijk, zelfde misselijkheid die ik bij me dochter had toen ik zwanger was Van haar. Dus schoot meteen door me hoofd ; zwanger? Ik bleek 1 dag overtijd en ben meteen draadjes gaan zoeken. Maar die waren er niet! Meteen test gehaald en die knalde meteen positief. Dat was schrikken! Ondertussen buikfoto gehad en echo's om te kijken of de spiraal ergens in me buik zat. Gisteren uitslag gehad en de spiraal zit niet meer in me lichaam gelukkig. Ik ben nu heel bang en onzeker dat het mis gaat gebruikte namelijk ook zware medicatie. Maar arts zei dat de medicijnen gebruikt mogen worden tijdens zwangerschap gelukkig. Ik wil probere af te bouwen en als het lukt met de pijn te stoppen met de medicatie. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die dit is overkomen of niet? Een klein wondertje in mijn buik nu hihi hoop dat het goed blijft gaan. Diegene die dit is overkomen. Zouden jullie weer een spiraal nemen of wat anders? Hoe voel jij je nu? Of toen je zwanger was? Ik voel me nu veel meer onzeker dan bij zwNgerschap van me dochter . Durf nog niet goed te genieten. Zo bang dat het mis gaat. Hoop op ervaringen xxx
Hee meid, Wow dat is schrikken maar gefeliciteerd! Hier ook een gevalletje die zwanger is geraakt door een koperspiraal heen, helaas is dit een miskraam geworden.. ik laat de spiraal nu wel zitten omdat hij volgens de huisarts gewoon goed zit.. nu alleen weer pijnlijke borsten.. denk dat mijn hormonen flink door de war zijn of er is weer iets anders aan de hand.
De maand dat ik zwanger was had ik gelijk vanaf mijn eisprong pijnlijke borsten.. heb mijn innesteling gevoelt en een innestelingsbloeding gehad.. vanaf die tijd moe.. meer plassen dan normaal, duizelig.. trekkerig gevoel bij mijn liezen en ben 1 avond misselijk geweest
Ik heb eens een verhaal gehoord dat als je zwanger wordt met spiraal dat je dan een fikse vergoeding krijgt