zwanger met koperspiraal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door denzela, 25 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Je kleine zal nu ongeveer net zo groot zijn als een spiraaltje dus lijkt me niet dat het spiraaltje in de baby zit.

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Meid, das schrikken, maar toch gefeliciteerd. Bijna 10 weken alweer. das een mooi cadeautje. Het zou mij het fijnste lijken dat hij is gezakt maar er wel nog zit en hij dan natuurlijk moeiteloos verwijderd kan worden. Dan heb je iig de zekerheid dat hij er uit is. Succes vandaag en hou je ons op de hoogte?

3. denzela

denzela Lid

25 jul 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind het alleen zo jammer dat ik niet meteen heb kunnen genieten van de zwangerschap. voel mezelf enorm schuldig. heb afgelopen weekend een bbq gehad en daar wijntjes genuttigd. wat ik niet had gedaan als ik wist dat ik zwanger was.

ik hou jullie op de hoogte. moet nog even in onzekerheid zitten heb de afspraak pas over 2 uurtjes.
    wat duurt deze dag langggg

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Wat heftig meid!
    Goed van je dat je bent blijven rondbellen, en zo toch geholpen bent.

Ik hoop met je mee dat je straks goed nieuws krijgt, en dat je dan eindelijk kan gaan genieten van de zwangerschap.

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Succes voor zo meteen! Schuldig voelen heeft geen zin. Die kleine houdt er vast niks aan over.

Ik bleek ook zwanger na een veel te heftig feestje en onze zoon is kerngezond. Heb me er ook wel eens schuldig over gevoelt, maar daar schiet je niks mee op. probeer nu gewoon te genieten wat na de afspraak van straks vast een stuk beter gaat lukken.

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Jeetje, wat een schrik!
    Ik hoop dat de spiraal niet meer in je lijf zit, dat zou voor nu toch wel makkelijker zijn.

Wat bizar overigens dat je adviezen kreeg om 1-2 wkn af te wachten. Toen het mij overkwam zei gyn dat spiraal er gewoon zo snel mogelijk uit moet en dan verder kijken wat er gebeurd (of wat je zelf wil).

Bij mij ging het al vroeg mis. Stel dat ik 1-2 wkn afgewacht had, dan had ik nooit geweten dat mijn spiraal verzakt was. En was het me dus rustig nog een keer gebeurd ;)...

Veel succes!

7. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

11 jan 2016
    273
    0
    0
    Ik ben benieuwd hoe het was!

Liefs

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hoop voor je dat je de spiraal verloren bent. Ben erg benieuwd wat de gyn zei en gezien heeft

9. denzela

denzela Lid

25 jul 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    de gynaecoloog heeft heel de baarmoeder onderzocht. en er is niets gevonden. geen spiraal. hij heeft mij heel erg tot rust kunnen stellen. als het spiraal ergens zat waar het niet hoorde dan had ik dat moeten merken door bijvoorbeeld heel veel pijn te hebben. volgens hem moeten wij er vanuit gaan dat ik het spiraal verloren ben. vroeg aan hem of dat het zomaar kan en hij vertelde dat hij het eerder heeft meegemaakt.
    hij stelde een scan voor om het echt zeker te weten maar dat kan nadelige gevolgen hebben voor het kindje.
    nu blijf ik wel onder controle van de gynaecoloog.

dat drukkende gevoel in de vagina komt door de inwendige echo. en omdat ik heel erg gespannen was (hoe kan je uberhaupt ontspannen zijn in zo'n situatie)

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Fijn dat het spiraal weg is, kan dat je niet meer plagen. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Je geen zorgen maken over die wijntjes die je gedronken hebt op het feestje laatst...gewoon nu niet meer doen.
    Heb je een uitgerekende datum gekregen?

11. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Oef! Wat fijn nieuws!

Hopelijk kan je nu wat gaan genieten.

12. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Wat fijn om te horen!!!! Kun je nu genieten van je zwangerschap :) Zo zie je maar weer, goed dat je je gevoel hebt gevolgd en gewoon naar iedreen hebt gebeld zodat je terecht kon! ;)

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jeej wat een goed nieuws meid! Nu lekker genieten!

14. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ooooh super nieuws! Lekker uit die onzekerheid en laat het schuldgevoel achter je meid, je wist niet dat je je spiraaltje verloren was dus je hebt niks op je geweten!

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Wat een super goed nieuws.. en nu lekker gaan genieten..
    Dit kindje heeft gewoon jullie uitgezocht om geboren te worden.. 😍

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je zal t spiraaltje idd verloren zijn.
    Nu proberen lekker te genieten:D

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    WoW wat een verrassing voor jullie! En wat fijn dat die spiraal er gewoon helemaal niet meer in zit! Nu even de tijd nemen om het te laten landen! En daarna genieten van deze bijzondere periode! Gefeliciteerd!

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ben superblij voor jullie. gefeliciteerd.

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Wat een verrassing zeg! Fijn dat het spiraaltje er niet meer in zit. Lekker genieten nu. Gefeliciteerd!

20. denzela

denzela Lid

25 jul 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    voorlopig is mijn uitgerekende datum 23 februari 2017. dit kan nog een paar dagen verschuiven met de volgende echo. de volgende echo is een termijn echo. al denk ik niet dat het veel zal afwijken van 23 februari :)

de gynaecoloog zei ook dat het geen zin heeft om mezelf zorgen te maken over die wijntjes. als je helemaal niet bezig bent met zwanger worden ga je er van uit dat je kunt leven alsof je niet zwanger bent. terwijl als je serieus bezig bent met zwanger worden dan ga je jezelf daar ook aan aanpassen.

ga mezelf momenteel geen zorgen meer maken om het spiraal en gewoon genieten.

Deel Deze Pagina