zwanger met lage hcg waarde en bloeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lotus1976, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotus1976

lotus1976 Nieuw lid

4 feb 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

ik heb een IUI behandeling gehad en 3 weken + 2 dagen geleden de inseminatie gehad. 15 dagen na de inseminatie 3 dagen bloeding gehad maar ook een positieve bloedtest a 61. Twee dagen later was waarde 185. geen bloeding meer gehad en gisteren was waarde ineens 1971. Heb ook allerlei zw verschijnselen, misselijk, hoofdpijn, duizelig, koud. Volgens het de arts is de waarde aan de lage kant en speken de bloedingen en krampjes die ik heb niet in mn voordeel. Vandaag echo gehad maar er is niets te zien in de baarmoeder, geen zwarte rand, geen puntje, niks.

Ik moet nu in de gaten houden of ik buikpijn krijg daar ze bang zijn voor een bbz.

Heeft iemand ooit zoiets ook gehad waarbij het uiteindelijk toch allemaal goed was? Ik ben bang dat de lage waarde, de bloeding en de krampen niet veel goeds betekenen, maar ik hoop het toch zo erg...en dat wachten, ik vind t verschrikkelijk..

Groetjes Lot

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meid van harte gefeliciteerd,
    Mooie stijging ook hoor dat is heel goed.
    Bij mijn mk steeg het hcg heel traag van 49,8 naar 100 en daarna naar 79.
    Dus denk zeker dat het goed is.
    Geniet lekker!!!

3. daffyduck

daffyduck Niet meer actief

Volgen mij is dat geen slechte hcg waarde...ik zou ook zeggen probeer te genieten!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!:D

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik durf je zeker niet te feliciteren. Je hcg waarde is prima. Maar als er niets te zien is op de echo blijft het enorm afwachten allemaal.
    Hoever zou je nu zwanger zijn? En waarneer heb je weer een echo?

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ga je voorzichtig feliciteren en ik hoop dat alles goed blijft gaan meis..

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd, hopelijk blijft het goed gaan!

Deel Deze Pagina