wie geniet er nog meer enorm van de zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tukker, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    hallo meiden!

hier ff een leuk posi verhaaltje over mijn zwangerschap tot nu toe.
    vanaf het begin tot en met nu ben ik nog niet een keer zo onzeker geweest dat het omsloeg in angst, wat ik nogal veel lees hier en heel begrijpelijk is. ook heb ik bijna geen last van emo buien oid.
    wel ben ik gemiddeld 3 dagen per week goed misselijk geweest, maar mijn werk lijd er niet onder. en waneer ik niet misselijk ben, kan ik heerlijk dromen en kwebbelen met mijn mannetje over ons toekomstig kindje. en dan natuurlijk het shoppen:D we hebben de kinderwagen al besteld (een mutsy transporter) en die komt eind maart. de kinder kamer en box staan nog bij mijn zus. en heb ook al leuke muur stickers gekocht voor op het kamertje! en volgende week woensdag ga ik samen met een vriendin naar de 9 maanden beurs, dus lekker shoppen en schattige kleertjes kijken enz. ook de omgeving vind het super leuk voor ons. en voor mijn mannetje zijn ouders is dit het eerste kleinkind, dus voor hun net iets specialer! en ze vinden het geweldig dat ze het nu ook van de daken kunnen schreeuwen zeg maar hihi;).

kom maar op met die leuke verhaaltjes!:)

liefs tukker meisje uit oldenzaal.

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi!

Ja hoor, hier nog een die ontzettend genoten heeft (dat dan weer wel, loop lekker aan het einde zoals je ziet) van haar zwangerschap. Heb wel een paar vervelende momenten gekend, maar gelukkig waren dat allemaal geen ernstige dingen. Ik heb zelf nooit boven de pot gehangen (behalve een paar weken terug, maar toen was ik "gewoon" ziek), geen (heel erge) last gehad van onzekerheid. Alleen, jij hebt het erover dat je geen emo buien hebt, had ik in het begin ook niet, alleen nu wel. Wellicht krijg jij ze niet, maar bereid je man/vriend er maar op voor haha. Het leven is soms zo heerlijk! Geniet ervan!

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hier ook een, ik loop ook op het eind, maar heb echt een heerlijke zwangerschap achter de rug, wel misselijk geweest maar daar had ik geen problemen mee, hoort er gewoon bij.
    verder ging alles volgens het boekje, ook kwa lichamelijke klachten heb ik niet te klagen, dat emotionele had ik in het begin ook niet hoor, maar de afgelopen dagen heb ik wat af gejankt om niks.

verder heb ik nu nog steeds momenten dat ik ervan geniet, maar heb ook momenten dat ik het helemaal beu ben, en super nieuwschierig ben.

maar toch geniet ik echt nog wel van heel veel momenten als ik onder de douche sta b.v.

of op bed lig en met hem aan het spelen ben hihi.....
    het blijft een wonder

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ esther
    jaaah dat lijkt mij straks ook geweldig als ik het kleintje ga voelen!
    en dat je dan ermee kan spelen hihi:). nu al leg ik regelmatig mijn hand op mijn onderbuik, en spreek het kleintje in gedachten lieve woordjes toe.

@ edge
    ik vind het best wel appart dat ik nog niet echt emo ben, omdat ik van mijzelf best een emotioneel persoon ben....
    maar ik heb nog wel ff te gaan en heb mijn mannetje al gewaarschuwd:D.

leuk om te horen dat jullie nog genieten hebben genoten!

5. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier nog 1 die lekker aan het genieten is!
    Ik heb nog helemaal geen last gehad van kwaaltjes, een hele verademing want de vorige zwangerschap was ik constant misselijk! De baby kamer is al bijna af, het bedje staat al opgemaakt en wel en ik kan gewoon heel stom naast het bedje staan te genieten... Ik ben nu bezig met de commode te verfen en als die af is ga ik een muurschildering maken en dan is het echt helemaal af! Verder geniet ik van ons steeds meer bewegende meisje in mn buik... Moet wel zeggen dat na de 20 wkn echo het echte genieten pas is begonnen daarvoor was ik toch wel wat bang dat er iets mis kon zijn... Maar nu ik ben zo blij met alles! Heerlijk!!

6. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Kijk dat lezen we nou graag he! positieve verhalen.
    Bij m'n vorige zwangerschap was ik me over vanalles en nog wat druk aan het maken en ik heb me stellig voorgenomen om deze keer extra te genieten, het kan immers de laatste keer zijn (waarschijnlijk)!
    Tot nu toe word ik elke keer al helemaal happy als ik denk aan de komende echo's, nieuwe zwangerschapscollectie, een dikke buik, de komende zomer en als ik alleen nog maar naar m'n positieve test kijk! Ik hoop dat ik zo happy blijf en dat niet weer de hormonen het gaan verpesten :D

7. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames, ik ben ook zeker aan het genieten! En helemaal ,omdat ik nergens last van heb,nog niks gehad! gelukkig! heeerlijk! Lekker trots zijn op je buikje, hoop snel dat t beter weer word, kan ik lekke rme buikje showen haha...

Morgen weer op controle, ook altijd leuk&spannend!

Gaat allemaal erg snel! pff weet nog dat ik t vertelde,toen was ik 9weken,nu as vrijdag alweer 22!

GENIET ER ELKE MINUUT VD DAG VAN!! En heb ook de kleine vorige week woensdag gevoeld! heel appart en mooi! Hoop dat ik hem snel actiever en vaker voel!

meiden geniet ervan!!!!!!!!!!!

liefs suzanne

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hier nog 1 die vooral geniet :D Heb dan wel enorm gespuugd en ben nog steeds veel ziek, maar ben vooral heel blij ;) Het zal de laatste keer zijn dat we een kindje krijgen en ik ben heel gelukkig met alles wat ik heb. Klinkt lekker zweverig he, maar zo voelt het niet hoor. Ben gewoon ongecompliceerd blij met deze zwangerschap en mijn gezin. Lekker toch :p

Liefs elea

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou ja, 'enorm' genieten is misschien nog wel even wat te veel gezegd maar deze zwangerschap gaat me heel goed af en voel me eigenlijk meestal helemaal top. Heb goed energie, slaap goed etc etc. Ach, er zit wel eens een mindere dag tussen.
    Maar waarschijnlijk is dit mijn laatste zwangerschap... en ik ben blij dat het allemaal zo lekker loopt. Vraag het me over een week of 10 nog eens ;)

10. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik zie dat je nog maar 12 weken bent.... tot 12 weken had ik ook nergens last van. heb zelfs nog gereageerd op iemand hier die was zo ontzettend moe, wist niet waar ze het over had. nu ben ik met verlof en gelukkig sophie naar de kdv, dus ik kan dutjes doen wanneer ik wil en die heb ik vandaag wel 2x gedaan ;). ben nu 34 weken, maar nog steeds misselijk. de kleine is errug beweeglijk, af en toe met bewegingen dat ik paar seconden niets kan (praten ofzo) omdat die kleine in mij een trap geeft. moet zitten op stoel of bank met kussen in de rug omdat ik anders last van rug krijg.

ben blij dat ik nu thuis zit en niet meer de drukte van het werk heb.

11. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Alhoewel ik een zeer ongeduldig persoon ben en dus niet kan wachten tot de baby er eindelijk is, heb ik ook een heerlijke zwangerschap :)
    Ik voel me elke dag gelukkig en zie alles als 1 groot avontuur. Voor mijn vriend en ik is alles ontzettend nieuw en spannend. We praten er elke dag wel over en zijn heel druk met het voorbereiden. (Nog) geen last van moodswings, niet veel misselijk geweest en afgezien van bloedingen in het begin mag ik niet klagen wat betreft de klachten.

Het allerleukste vind ik nog wel het bezig zijn met het babykamertje, de uitslag jongen/meisje volgende week, kleertjes kijken/kopen en gewoonweg dromen over het kindje!!

12. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Dat had ik ook in het begin, ik weet nog dat mijn vriend voor mijn zwangerschap zei van; oh oh straks ben je zwanger, worden die buien dan niet veel erger van je :D. Maar tot een paar weken terug was er niets aan de hand. Nu wil ik alles schoon hebben en moet alles nu haha, om een maar een voorbeeld te noemen.

13. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ zonnetjes.

ik ben ook wel erg moe geweest, en nu nog wel af en toe. maar ff een tukkie doen is dan wel erg prettig. maar de energie komt langzaam terug, want ik heb ook weken geen zin gehad in winkelen enz. maar dat kwam ook wel door het weer.

eerder kon ik altijd lekker aan eenstuk uitslapen, maar dat zit er niet meer bij:(. en natuurlijk als ik straks de 20 weken echo krijg zal ik het super spannend vinden, en de avond ervoor wel allerlij doem senario's in mijn hoofd gaan halen. ( dat is dan het mindere genieten).

maar mijn mannetje houd mij wel met het hoofd boven water. want hij is erg nuchter van zichzelf en hij zegt dat we het allemaal maar over ons heen moeten laten komen:).
    en dat doen we ook met volle teugen!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooooo ik heb zoooo genoten van de zwangerschap van mijn zoontje! Een perfecte zwangerschap gehad: geen pijntjes/kwaaltjes, mooie toeter, voelde de kleine snel en goed, straalde, had energie voor 10 tot aan de bevalling! De bevalling was wel pittig, maar goed, dat hoort erbij! Maar wat was het een super tijd mijn zwangerschap!

Nu weer straaaaaaalend zwanger! Wel meer misselijk geweest, maar dan nog alleen maar genieten. Ik voel de kleine al vanaf begin week 15 heel goed, dus echt weer lekker snel. Ook weer een mooi buikje aan het kweken, ben niet zo moe. Alleen de misselijkheid was pittig en lastig, maar dat gaat ook al zoveel beter!! Dus hier ook een enorme genieter van haar zwangerschappen. Tis ook zoooooooooooo mooi!!!!!!!!

15. Trees

Trees Niet meer actief

Wat heerlijk om al die positieve verhalen te lezen! Ook hier iemand die onwijs geniet en met de dag meer begint te genieten (in hoeverre dat nog mogelijk is :D). Ik ben altijd bang geweest dat ik vanwege de vele miskramen nooit zou kunnen genieten van een gezonde zwangerschap, maar is niks is minder waar. De eerste drie maanden waren om die reden wel pittig, maar verder vind ik het geweldig. De ergste vermoeidheid, de misselijkheid en het overgeven zijn hier nu ook over en dat zet me alleen maar steviger op mijn roze wolk!

Ik ben trots op mijn buik, vind het echt eerlijk om door de babywinkels te struinen en samen te fantaseren met mijn partner over ons kleintje. Ik geloof dat ik wel minimaal drie keer per dag in huilen uitbarst, omdat ik me zo gelukkig voel! Hihi zullen ook wel de hormonen zijn, maar het is zo ontzettend bijzonder dat we dit mogen meemaken!

16. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik heb een fantastische zwangerschap gehad heb nooit geen kwaaltjes gehad. Ben nooit misselijk geweest, nooit extreem moe, hield geen vocht vast, was maar 8,5 kilo aangekomen, heb nooit harde buiken of voorweeen gehad. Kortom ik was gewoon dezelfde die ik altijd was alleen met een buik.
    Ik deed nog alles wat ik altijd deed en heb er echt van kunnen genieten omdat ik me gewoon super voelde.

Dus hier ook iemand die al die klachten en negatieve verhalen niet herkent!! Zo kan het dus ook :D

Deel Deze Pagina