Hoi staartje, Allereerst proficiat met dit fantastische nieuws natuurlijk!!!! Ik kwam op je stukje terecht omdat ik op google intikte of je ook zwanger kon zijn met een lage temperatuur. Nou blijkt dus, wonderbaarlijk, dat dit wel kan!! Ik hoop dat ik jou achterna ga. Mijn temp is altijd op zn laagst 36.4 en op zn hoogst 37.2 Vanmorgen, 2 dagen voor nod, getempt: 36.54. Ik schrok me rot, gisteren was die nog 36.96 Ik weet wel dat het betekent dat de ongi eraan komt, maar ik wil het zo graag niet!!!!! En ik voel ook geen echte ongikrampen nu! Heb mn 1e inseminatie gehad en allerlei hormonen, hoopte zo dat het raak zou zijn...... maar goed, nog maar ff een dag afwachten dus... Jij veel genieten nu hoor
hoi ik weet ook niet of ik nu goed zwanger ben ik ben erg aan het twijfelen me testen blijven echt heel; licht kan niet goed zijn ik moet het afwachten x
Licht pos. is toch ook pos!??! Worden ze niet donkerder dan? Ik zeg gewoon van harte! Ik heb schijnbaar ook een lage lichaamstemp., rond de 36,1. Nu hopen dat ie ineens stijgt zodat ik weet of ik mijn ei heb gehad. Als ik het goed heb begrepen moet het stijgen met minstens 0,2. Maarre, ik heb op dag 8,9 en 10 3x achter elkaar 36,4 gemeten. Hoe zit dit dan? Moet ie dan nu sowieso stijgen naar 36,6?
Vanmorgen 36,4 gemeten.... Ligt er nu denk ik aan wat er de komende dagen mee gebeurt, of ie hoog blijft. Toch?
Vanmorgen 36,7! Dus volgens mij mijn eisprong gehad 2 dagen geleden (7 mei) toen ik nog 36,0 mat (aangezien hij pas stijgt na 12-24 uur).
Ik zit hier tegen mezelf te praten geloof ik Vandaag nog steeds 36,7. Ben benieuwd!! Ik zou wel willen weten wat nu normaal is welke dag je temp weer zakt als je dus helaas niet zwanger bent. Is dat een dag voor je NOD of erop of is het heel erg verschillend??