eventuele jetlag invloed op je temp?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door anoniempjuh, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

ff een vraagje

ben zaterdag teruggekomen van 11 dagen aruba.
    voor de vakantie was me temp zo 36.5-36.6 en op vakantie ook, behalve de laatste 2 dagen, toen was ie 36.7-36.8.tijdens mijn vakantie heb ik in totaal 3 positieve ovutesten gehad en na terugkomst nog 2.;)
    gister naar t ziekenhuis voor een echo(gebruik clomid)en darop was niks te zien, oftewel er zit geen eisprong aan te komen, maar het kan wel zijn dat ie al is geweest maar nu is me temp sinds thuiskomst ineens weer lager, 36.6-36.1-36.2
    weet nu dus echt niet meer hoe of wat, hij is nu veel te laag voor na de eisprong maar zou dit kunnen komen door een jetlag???of is t verschil te groot, normaal is ie na me eisprong zo 36.8-36.9

alvast bedankt

xxx

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    helemaal niemand???????????????

3. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    lijkt me dan niet dat je je eisprong hebt gehad... mogelijk dat indd je jetlag (maar heb je die van aruba??) er mee te maken heeft.
    Je temperatuur kan niet zoveel lager zijn als je eisprong is geweest of mogelijk zwanger is.. dan gaat hij echt gestaag omhoog...

Succes

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey mas

bedankt voor je antwoord, ja normaal is me temp na me ei hoger.
    Ehh tja in aruba is het 6 uur vroeger, dus daar heb je dan toch best wel last van ja.
    Nou wacht het allemaal wel af.

xxx

Deel Deze Pagina