Zwanger met late eisprong kan ECHT

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gemmajansen, 16 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemmajansen

3 feb 2006
    39
    0
    0
    Vlaardingen
    Ik wil iedereen met een late eisprong een hart onder de riem steken.
    Ik heb zelf een cyclus van 27 dagen, en mijn eisprong is altijd op dag 21.

Men beweert wel eens dat je dan moeilijk zwanger kan worden, MAAR DAT HOEFT ECHT NIET!

Ik ben nu zwanger van een tweede kindje! Dus meiden met een late eisprong, kop op! Het kan echt! ;)

Allebei de keren was ik in 1 keer zwanger.

Ik hoop dat jullie allemaal binnenkort ook geluk hebben!

2. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Liefs Shannen

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Kijk dat is mooi om te weten!! :D

Enne gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    gefeiciteerd Gemma met je zwangerschap enne dat is idd. een hart onder de riem jij bent het levende bewijs
    greetz asjuh

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    gefeliciteerd met je zwangerschap, en geniet ervan.
    gr patje.

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    ik snap hem ff niet zo goed? * Sorry*
    hoe weet je zo zeker dat je op dag 21 een eisprong hebt?
    en wie beweerd dan dat je dan moeilijk zwanger raakt hierdoor ? eisprong is eisprong toch?
    liek................

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    gefeliciteerd Gemma ik hoop dat welke eisprong ik ook heb, ik je binnenkort mag volgen!!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi :oops: ik snap het ook niet echt.

9. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    En ik ook niet geloof ik :oops:

10. Niet meer actief

:( snap het ook niet helemaal??

11. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Sluit ik me bij aan! Maar wel gefeliciteerd!

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien weet ze het zeker door ovulatietesten of temperatuur opnemen?Weet ook niet zeker waarom je dat dan in de 1ste ronde zou doen maarja wie ben ik? ;) t'is niet echt zo dat eisprong eisprong is want als ze echt op dag 21 pas een eisprong heeft bij een cyclus van 27 zou je normaal denken dat de luteale fase te kort is.(periode waarin het eitje zich innesteld)Deze moet namelijk 10 tot 14 dagen zijn.Heb ooit ook een paar keer een cyclus gehad van 20 en m'n eitje op dag 14 en toen zei de dokter dat tegen mij,en hij zei ook dat het zo wel eens moelijk zou zijn om zwanger te kunnen worden.(moet waarschijnlijk medicijnen krijgen als het vaker gebeurt :( )Maar goed,het gaat ook niet op mij ;) Ik snap het ook niet echt 100 procent hoor,ik doe maar een gok. ;)

Dus,Gemmajansen,hoe weet je dat je altijd je eitje hebt op dag 21 als je al 2x direct zwanger was geworden? ;)

En nog gefeliciteerd natuurlijk!!! :)
    Grts Lucia xxxxxxxxxx

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Van harte gefeliciteerd meid !

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! Hoe het ook zit; jij bent zwanger! Dat staat als een huis!

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit is geen felicitatie topic he meiden? ;) die hebben we van Gemma al gehad.

groetjes

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Sorry :oops: Dat wist ik niet (meer)...

17. Niet meer actief

Gemma heeft helemaal gelijk, sommigen denken altijd dat er tussen eisprong en menstruatie perse 14 dagen moeten zitten nou dat niet niet waar het verschilt heel erg per persoon ;)

18. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Zoooo, dat is goed nieuws!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja maar dat verteld ze niet, dit weten we al.. Ze geeft aan dat je heel goed zwanger kan worden met een eisprong op dag 21.. maar wie beweerd dan van niet? dat is meer mijn verwarring.. je hebt dan een luteale fase van 7 dagen, dat is vrij kort inderdaad maar het kan wel blijkbaar.

groetjes

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Ten eerste natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er heel erg van, want voor je het weet (dat weet je inmiddels al) is het weer voorbij.

ten 2e snap ik dus eerlijk gezegd niet zo heel goed hoe je nu precies weet dat jouw eisprong op de 21e dag is met een cyclus van 27 dagen omdat het zoals jezelf al aangeeft bij beide zwangerschappen gelijk "raak"was???

ik ga er voor het gemak maar even vanuit, dat wanneer je begint met klussen je nog niet met tempen aan de gang gaat ( of bent geweest?) en dat je pas na een paar maanden tempen ongeveer (nooit met zekerheid) kunt zeggen wanneer je eisprong ongeveer plaatsvindt????

Er is niemand die ergens zijn vinger op zou kunnen leggen (ook geen wetenschapper) die zegt, en nu is je eisprong of wat dan ook, het is toch een gegeven van moedertje natuur, zo kan iemand met een regelmatige cyclus de ene keer een vroege en de andere keer aan late eisprong hebben, neemt natuurlijk niet weg dat het altijd duizend felicitatie's waard zijn wanneer iemand zwanger raakt, want als je de regels er op na leest is het gewoon letterlijk en figuurlijk een wonder dat men zwanger raakt, je moet maar net die ene goeie zaadcel hebben die zich er doorheen weet te manouvreren... ;)

Deel Deze Pagina