Zwanger met lever tumoren (adenomen)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RSL, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Dankjewel! Wat lief van je.

Nee ik werk niet. Ben afgekeurd, maar dat is vooral door mijn bps en ptss. daarna een enorme hernia gehad, met spoed geopereerd ivm uitval been, blaas en darm functie. Binnen 9 maand op dezelfde plek weer een hernia. Maar niet operabel omdat mijn rug al te veel heeft geleden aan de operatie ervoor. Wel fysio om het los te houden wb de spieren. Maar Ik word dus ontzettend beperkt door mijn rug, gelukkig heb ik heel veel aan ml en helpt en ondersteund hij mij goed. Tijdens de operatie is een zenuw geraakt waardoor ik vaak verkrampingen in mijn linkervoet heb een dan niets meer kan. De tumoren zijn dus eigenlijk maar "bijzaak". ach ja en zo heeft iedere "gek" zijn gebrek he... Het heeft me gevormd tot wie ik heb mogen worden tot nu toe. . en iedere dag probeer ik weer mezelf te nemen zoals ik ben met al mijn gebreken en tekortkomingen.. t valt niet mee.. maar we komen er vast wel.. hopen we..

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Jeetje meis, heftig hoor!!!
    Hier ook niet een geheel probleemloos lichaam maar gelukkig wel door ander werk onder controle.

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Gelukkig dat alles onder controle is! Ach het is je lijf en daar moeten we het maar mee doen. .

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zit ook niet in dat schuitje, maar ik wens je veel sterkte voor de toekomst!

5. XmoonlightX

Ja ik heb op dit moment dry needlings behandeling om mijn spier soepel te houden, ken je dat?

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    okay.. nee zegt me helemaal niets. .

7. XmoonlightX

Deel Deze Pagina