Mijn zus is begin deze week met spoed opgenomen in op de ic van het ziekenhuis. Ze heeft een aantal dagen in coma gelegen en is er erg slecht aan toe. Dit heeft bij mij uiteraard veel stress en slapeloze nachten opgeleverd. Nu voel ik de kleine sinds gister avond laat eigenlijk bijna niet meer bewegen. Dit terwijl hij normaal altijd heel druk is en me geen moment met rust laat. Ik wil eigenlijk de vk niet bellen zo laat in de avond en het weekend, maar ik wordt echt gek! Herkent iemand dit?
Als je je ongerust maakt moet je zeker bellen! Daar zijn ze voor en beter 1x te vaak als te weinig... Sterkte meid en hoop dat alles ok is..en ook sterkte met je zus. Liefs
Nou indd, wat alice zegt gewoon bellen meis! Je kan beter voor jan ... bellen, ze zijn er voor je, en zullen je heus geen zeur vinden. Ik hoop dat alles goed is, en sterkte met je zus. Hou je taai meid! jessica
Ik zou ook gewoon lekker bellen meid! Misschien heb je dat intussen al wel gedaan... Hopelijk is alles goed, en veel sterkte gewenst met je zus! Hopelijk gaat dat ook snel voorbij...
ik heb gister avond idd gebelt. We mochten meteen komen en ze heeft naar het hartje geluisterd. Dit klonk allemaal goed! Toch heeft ze ons meteen door gestuurd naar het ziekenhuis, omdat een hele dag en nacht geen leven voelen wel erg lang was. In het ziekenhuis hebben ze een hartfilmpje van de baby gemaakt van ong een half uur. dit was allemaal goed! Door een streshormoon in mijn lichaam, houd ons ventje zich gewoon rustig. Zodra ik meer ga ontspannen, ga ik hem dus ook meer voelen. Ik ben echt zo onwijs opgelucht.
Gelukkig En meer ontspannen hoor, weet het je zit natuurlijk in over je zus, maar je kleine manneke is ook belangrijk jessica
o gelukkig mijn vader is dondedag zeer plotseling overleden (51 Jaar) ik ben zo wat 3 maand zwanger, mijn eerst volgende bezoek wil ik heel graag een echo en wil ik weten hoe het met de kleine is. Ik ben nu erg onzeker/bang en verdrietig zit vol emotie dus kan nu niet goed op de kleine passen.
Zo, echt fijn dat je vk je zo goed heeeft geholpen door je toch door te sturen! Meid wat moet jij een nare dagen hebben gehad zeg. Hopelijk gaat het beter met je zus en voel je je kleintje gauw weer lekker trappelen.. heel veel succes.
fijn dat het alsnog in orde was met je kleintje in je buik.Ik kan me heel goed voorstellen dat je goed in de stress zit.De volgende keer als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen,daar zijn ze voor. Sterkte gewenst met je zus
Goed dat je toch gebeld hebt. En fijn dat alles goed is met de kleine. Heel veel sterkte met je zus. Liefs Vlindertje
fijn dat alles goed was.... dat is een hele geruststelling, hoef je je daar al niet meer druk om te maken. goed dat je toch gebeld hebt. en heel veel sterkte met je zus. dikke knuffel voor jouw
met mijn zus gaat het gelukkig langzaam ietsje beter, dus dat zorgt voor minder stres. Wel ben ik tijdens 1 van mijn ziekenhuisbezoekjes van de trap gevallen. Gelukkig niet op mijn buik, maar ik heb de klap opgevangen met mijn enkel. De komende weken dus lekker op stap met krukken. Het voordeel is wel dat ik nu echt gedwongen word rust te houden.