plastic op je bed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Que, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Wij hadden vorige week voor de gein dat zeiltje op mijn matras neergelegd. Ik ben nog al een draaikont in bed dus wij wilden wel eens even weten hoelang hij erop zou blijven liggen.

150 cm bij 100 cm. zo klein is hij. Wat een drama zeg, halverwege de nacht lag hij er al af. Ik had hem dan nog wel in de breedte neergelegd zodat je meer hebt om in te stoppen zeg maar. Daarover heen mijn molton en daar weer mijn matras hoes erover. Hoe krijg je het voor elkaar kreeg ik dus s nachts te horen.

Nu ben ik bij de Hema geweest, daar hebben ze dus moltons met een plastic laag er onder speciaal voor zwangere vrouwen en mensen met incontinentie. Helaas hebben ze die niet in de maten 90/220. Dus nu maar een 90/200 gekocht. Je hebt ze in een gewone vorm dus net als je matras hoes, maar je hebt ook een onderdeken met elastieke banden. En wat denk je hij past!!!!!! Ik ben blij dat ik die gekocht heb en ga er vanuit dat ik deze wel s nachts laat zitten :D:D:D

Ik denk zal het hier even melden voor de meiden die het net als mij niet wisten dat ze bestonden.

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Handig he,die losse zeiltjes...Heb zelf ook matrashoezen gebruikt,van de leen bakker....liggen nu op de bedden van de kids,voor ongelukjes enzo.....werkt veeeeeel beter dan zon los plastikje!

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ik heb inderdaad ook die hoezen gebruik want zo`n zeiltje is echt 10 x niks.. dat ze daar niet wat op verzinnen he hahaha
    behalve dan al de hoezen..

xx

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb waterdichte molton gekocht bij de ikea :)

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Je hebt ze ook bij de action

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wij hadden het zeiltje met scchilderstape op het matras geplakt. Bleef prima zitten.

7. Jaaaa, die was ik dus ook nog van plan te gaan halen!
    Bij mijn eerste bevalling (18 jan uitgerekend) hadden we met oud op nieuw het bed op klossen gezet, en ook dat zeiltje erop gedaan. Op 1 januari al heel snel geconcludeerd dat dat maar niks was, dat domme zeiltje (geritsel elke keer als ik draaide (en tja, dat draaien gaat dan toch al niet zo soepel meer), en inderdaad lag het ding de volgende ochtend echt niet meer onder m'n kont zeg maar :p ).
    Maar ja, toen begon de bevalling in de nacht van 1 op 2 januari... dus hoefde ik me er niet meer druk om te maken :D

Die molton bij de Hema, meteen toen ik erachter kwam dat ze dat hadden besloot ik die ook te gaan kopen. Snel even doen dus, dan kan ie voordat het zover, en naderhand natuurlijk ook weer, mooi op Jelle's bed, voor als ie een keer doorlekt of moet spugen ofzo in bed :)

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ook. Echt een ideaal ding. Het blijft gewoon goed zitten om je matras en je gaat er tenminste ook niet zo van zweten zoals ik wel eens hoor van meiden die zo'n waardeloos zeiltje op het matras hebben liggen.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Vanavond van 18.00 tot 21.00 extra koopavond bij de Hema met 15% korting! dus voor wie er nog 1 nodig heeft (ik bijvoorbeeld :D) nog een paar uurtjes wachten, dat scheelt weer geld

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wat ook nog helpt tegen het losgaan/draaien/vouwen van het zeiltje: eerst een badlaken, dan het zeiltje, dan een badlaken, dan de molton, dan het hoeslaken. Beetje veel, maar het werkt perfect! Geen los zeiltje meer en geen gezweet. Alleen een rotwerk om het bed op te maken :D

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Had bij mij op het briefje gelezen die ik van de VK had gekregen dat je bijv ook eerst hoeslaken kan doen, dan zeiltje en daarover heen weer hoeslaken..

12. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb nog niet geëxperimenteerd met het zeiltje, maar goed dat ik deze topic tegenkom. Ik ben namelijk ook een behoorlijke draaikont. Dikke buik of niet, pijn of geen pijn.... ik blijf maar draaien.

13. Que

Que Niet meer actief

Idd dag geritsel ook pffffffff.

We gaan hem er morgen bij mij erop doen. (Dan worden de bedden verschoond). Vind het alleen wel schandalig dat ze niet in de afmeting 220 hebben. Maar ja dit gaat ook wel lukken!!

14. Que

Que Niet meer actief

Dat is heel slim!!! Die van mij was 15 euro. Je moet alleen wel ff opletten dat je 2 modellen hebt. 1 met elastieke banden (die heb ik omdat het matras groter is) en 1 gewoon molton model.

15. Que

Que Niet meer actief

Nou dat lijkt me niet echt lekker liggen. Ik heb erge rugproblemen en dan lig je ook nog op zo'n randje........... of valt dat wel mee?

16. Que

Que Niet meer actief

Ja leuk he dat draaien draaien en nog eens draaien. Je wordt er moe van, maar op de één of andere manier is stil liggen geen optie. Ik dacht laat ik het maar alvast proberen en ben erg blij dat ik dat heb gedaan!!

17. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Eh meiden? Ik voel me nu zwaar achterlijk....maar waarom heb je zo'n molton nodig? Voor als je vliezen breken?

18. Que

Que Niet meer actief

Ja als je vliezen in bed breken, dan kun je je matras weggooien (zeggen ze). Je verliest natuurlijk dan je vruchtwater en dat is meer dan gewoon in je bed plassen.

Deel Deze Pagina