Hallo dames, Zo'n 5 weken terug mijn eerste echt ongesteldheid gehad na stoppen pil. 2.5 week over tijd nu en dacht gisteren dat de menstruatie weer op gang kwam, maar tot nu toe alleen wat bruine rommeltjes. Herkent iemand dit ook? Heb wel de klachten zoals rugpijn en opgeblazen gevoel. Het is gewoon irritant die onregelmatige cyclus. De cyclus begint toch op de eerste dat dat je echt wat bloed?
Het kan helaas nog wel een tijdje duren voor je lijf weer op de rit is na het stoppen met de pil... Je zegt dat je overtijd bent, maar bedoel je dan langer dan je langste cyclus? Als je schrijft dat je 5w geleden gemenstrueerd hebt kun je toch nooit 2,5w overtijd zijn?
Hoi Hilly1980. Daar heb je ook gelijk in. Ik raak gewoon heel erg onzeker van die onregelmatigheid, ook al weet ik dat het erbij hoort. Voordat ik aan de pil begon (zo'n 10 jaar geleden) was ik erg onregelmatig ongesteld, soms wel 3 weken lang en dan een paar dagen niet. Ik ben zo bang dat dat nu weer gebeurd. En dat wil ik niet. We willen graag een kindje en dan werk zoiets niet echt mee. Sinds afgelopen woensdag is mn menstruatie echt wat op gang gekomen, maar echt heftig is het dit keer niet. Zal vast door het ontpillen komen. Vorige menstruatie stopte het automatisch weer na zo'n 6 dagen. Ik hoop dat dat een dezer dagen ook weer zo is.