Tips verhogen weerstand

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miniontulp, 6 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miniontulp

28 apr 2020
    94
    25
    18
    Hoi lieve allemaal,

ik ben 14 weken zwanger en heb een enorm lage weerstand. Heb as we speak koortslip nummer 4 en ben al 3 weken non stop aan het hoesten en snotteren(geen corona, ben ik meerdere malen op getest)

Heeft iemand tips voor mij om mijn weerstand een boost te geven? (Buiten het gezond eten, genoeg rusten en zo min mogelijk stress om:))

2. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Goede natuurlijke multivitamines nemen, omega 3 ook. Natuurlijke vitamines laveen of vitals mama. Omega 3 hoge dosis kan je zelf kiezen en anders ik slik new day mama bijvoorbeeld als aanvulling op laveen/vitals

3. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Goede weerstand begint bij de darmen. Je zou kunnen kijken voor een goede probiotica (kuur). Om even op te boosten. Wel even in verdiepen of in ieder geval: neem niet de goedkoopste maar kies een iets duurdere variant. Vaak zitten daar veel meer 'stammen' in ( je hebt allerlei stammen. De ene is voor afvalstoffen, de ander voor immuumsysteem etc etc). Hoe meer stammen hoe meer ondersteuning.

Zie evt voor wat meer uitleg:

https://www.natuurdietisten.nl/probiotica-supplementen-deel-1/

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Een biologische multivitamine van bijvoorbeeld vitals, geen synthestische zoals davitamon, kruidvat oid.
    Dagelijks 25mcg vitamine d.
    Mespunt vitamine c van solgar ergens door heen dagelijks.
    @ probiotica- ik slik deze https://www.vitabron.nl/probiotica-plus.html?id=115663847 Advies is om dit langere tijd te gebruiken.
    Verder gezond eten: geen wit brood/croissantjes/pizza’s etc (oftewel producten met bloem), geen suiker, minimaal 2 liter drinken, 2 stuks fruit, 200-300 gram groente.
    Zorg dat je neusholtes goed leeg zijn door zout oplossing te gebruiken.

Deel Deze Pagina