Hallo allemaal, Ik testte op woensdag 15 oktober heel licht positief. De week daarna kreeg ik buikpijn. Afgelopen zondag door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis. De gynaecoloog kon iets zien in de baarmoeder maar zag ook iets in de eileider. Ik ben meteen naar de OK gebracht. En via ene laparoscopie hebben ze gekeken. Tijdens de operatie konden ze geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap zien. Gister hebben ze weer hcg geprikt en een echo gemaakt. Hcg was prima gestegen, en pastte bij het beeld op de echo. Ze dachten nu dat de holte in de eileider het gele lichaam is. Ze vielen er wel over dat er nog gene hartje klopte. En hebben me geschat op 5 weken en 4 dagen. Moet ik uitgaan van een miskraam?
Meestal kun je een kloppend hartje zien vanaf ongeveer 6 weken. Kan nu nog 2 kanten op. Hopelijk blijft alles goed gaan ❤
Zolang je dokter niet spreekt over een miskraam zou ik hoop houden. Als er geen hoop meer is, zijn ze meestal wel duidelijk hoor! Heb je nog een vervolgafspraak staan?