Zwanger met PCOS

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anna86, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Nee, we hebben het even zijn gang laten gaan dus gestopt met de pil en kijken wat mijn lichaam nu zelf doet omdat het ook kan zijn dat de PCOS ondertussen weg is, dus ben benieuwd naar mijn cyclus nu. Als het weer blijkt dat ik niet ongesteld wordt en negatief test dan zit ik zo weer bij de gyn. Wat ze dan doen weet ik niet: Of Clomid of meteen spuiten. We wachten geduldig af... Jij succes! ;)

2. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Jullie ook veel succes!
    Ik hoop dat het ons dit jaar allemaal mag lukken!

3. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Hier nog een succesverhaal!

Toen ik stopte met de pil was mijn menstruatie heel onregelmatig, dus na 9 maanden zat ik al bij de huisarts. Ik kreeg meteen een doorverwijzing naar de gyneacoloog. Na het bloedprikken kreeg ik te horen dat ik een milde vorm van PCO heb. Ik kreeg een kuurtje om de menstruatie op te wekken en moest vervolgens beginnen met Clomid (50 mg), gelukkig geen bijwerkingen gehad en... binnen 1 maand met Clomid was ik zwanger!!
    Ik besef dat wij heel veel geluk hebben gehad, dat het uiteindelijk zo snel gelukt is. Eigenlijk was het bij de eerste goede eisprong meteen raak. :)

Voor iedereen die met Clomid gaat beginnen of ermee bezig is, heel veel succes!!

4. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Stippel, watfijn om dit te lezen! Of ik een milde vorm heb weet ik nog niet. Hoor ik denk ik als ik de bloeduitslagen krijg!
    Kan niet wachten!

5. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Anna, ik kreeg inderdaad met de bloeduitslagen te horen dat ik een milde variant van PCO heb. Ik had ietsje teveel mannelijke hormonen, geloof ik. :$

Wanneer krijg jij de bloeduitslagen?

6. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Ik heb in september te horen gekregen dat ik PCOS heb. Op dat moment waren we al 1,5 aan het proberen zwanger te raken. Eerst dachten ze dat er iets niet goed was met het zaad van mijn man, maar na lang wachten bleek het toch aan mij te liggen. Ben nu bezig met de derde kuur Clomid 50 mg. Heb duidelijk vruchtbaar slijm gehad deze maand, dus denk ook wel een goede eisprong. Maar ook dan blijft het een wonder als het raak is.

Ik heb een topic geopend over Clomid en Pilgebruik. Ik zou het fijn vinden als jullie hier ook een reactie achterlaten: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/255306-pcos-pilgebruik.html

7. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg over 3 a 4 weken de uitslagen! Ben echt zo benieuwd. Ook is gelijk het zaad van mij man nagekeken dus krijgen daar ook de uitslagen van. Moest jij in het begin steeds naar het zh voor echo's om te kijken of het aansloeg?

8. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Anna,
    Ik ben gister bij de gyn geweest en heb precies hetzelfde te horen gekregen als jij. Ze vertelde dat ze PCO zag maar moet nog 3 weken op bloeduitslagen wachten.
    Ik ben erg benieuwd of jij al meer weet????
    Ben trouwens ook 8 maanden bezig!!

9. groenling

groenling Lid

15 jan 2009
    60
    0
    0
    Hallo hier ook een pcoser

Bij mij is het al een jaar of 10 geleden vastgesteld( nu 25 jaar)

Toen ik 20 was wilden we wel beginnen aan kinderen omdat we wisten dat het moeilijk zou zijn, maar wilden niet het medische circuit meteen in.

Uiteindelijk na 3 jaar spontaan zwanger geworden van een zoon die inmiddels 2 jaar is.

We wilden al vrij snel een 2e maar omdat ik nog steeds pco had zijn we nu ook al weer bijna 1,5 jaar bezig.

Nu wel het medische circuit ingegaan en inmiddels met mn 3e clomidbehandeling bezig die nu op cyclusdag 26 nog steeds niet aanslaat.
    Ben al 1 keer verhoogd van 50 naar 100mg Dus dat zal de volgende ronde wel 150mg worden

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier een succes-verhaal! Na 9 behandelmaanden was ik zwanger. Op Clomid 150 mg. We zouden eigenlijk net over gaan op injecties toen ik toch ineens op CD 28 een eisprong had. En dat kindje is nu alweer bijna 11 maanden oud.
    Heel veel succes meiden!!!!

Deel Deze Pagina