Alweer een maand of twee geleden postte ik hier dat ik zwanger was en zo benieuwd was hoeveel het er zouden zijn, aangezien ik al een tweeling heb. Die zwangerschap eindigde helaas in een miskraam, maar het moet hooguit tien dagen geduurd hebben voor ik alweer zwanger was, want inmiddels ben ik alweer bijna 9 weken op weg! Maandag hebben we één lief klein hartje zien kloppen en ik moet zeggen... Ik ben geloof ik wel opgelucht. Het leek me idyllisch en een geweldig verhaal natuurlijk, twee tweelingen, maar ik ontdek nu dat ik het diep van binnen totaal niet zag zitten. De eerste twee gingen helemaal prima, maar nog eens twee met al twee van 2,5 over de vloer...? Oei... Hoe dan ook: helemaal blij dat het nu wel goed lijkt te gaan (duim, duim) en vol goede moed over 2,5 week naar de termijnecho!
Dat ik alleen de titel las dacht ik echt huh?! Maar na je bericht gelezen te hebben snap ik het. Zou denk ik heel heftig zij als je nog een tweeling zou krijgen. Maar Gefeliciteerd met je zwangerschap! !
Haha mijn oom en tante hadden er zo twee tweelingen. Best heavy lijkt me... dus ik snap je. Gefeliciteerd met n mooi hartje