hoi, ik vroeg me af of je na de bevalling wel goed begeleid word door de kraamhulp? Mijn vriend en ik hebben eigenlijk geen verstand van luiers aan doen, flesje maken, baby in bad doen etc. klinkt miss heel dom, maar we hebben geen baby's in de omgeving dus je dan steek je nergens wat van op Hebben meer mensen weinig ervaring(of beter gezegt geen ervaring)?
ik heb helemaal geen ervaring. ik heb me ingeschreven voor zwangerschapscursus, hopelijk dat ik daar wat opsteek. ik vertrouw maa op mijn kraamhulp en advies van vrienden. we zien wel. in de oertijd hebben ze het ook overleefd, dus waarom ik nu niet
hier precies hetzelfde wij hebben er eigenlijk ook heel geen verstand van, ik heb zelfs nog nooit een luier verschoond. maar je kraamhulp begeleid je en je hebt ook je moeder instinct nog dus dat komt wel goed!
Meid maak je niet druk, de kraamverzorgster zal jullie alles uitleggen en de moeder en vader gevoelens komen vanzelf naar boven. Veel mensen die hebben het moeten leren dat is ook allemaal goed gekomen. Schrijf alle vragen die je hebt lekker op, en tegen die tijd kan je ze stellen aan de kraamverzorgster. Geniet ze Liefs Ikke
Zou ik me niet te druk om maken, je rolt daar vanzelf wel in. Ok, misschien gaat het de eerste 6 keer niet helemaal goed bij het luiers verschonen, maar dan de 7e keer wel, dat leer je vanzelf wel hoor. Alles moet je leren, ouder zijn ook. Dat denk ik dan. En wat ikke1981 al zei: schrijf al je vragen op. Je kraamverzorgster is er voor om jullie te helpen hoor, en die zal zeker weten ook jullie vragen beantwoorden.