Hoi Muisje, Ik heb bruinverlies gehad, 1 dag voor mijn NOD 2 druppels. Toen 2 dagen niks en toen 12 dagen, best wel een lange tijd. Ik wist het niet, maar bleek heel even zwanger. Waarschijnlijk ben ik het "kwijtgeraakt" door het bruin/roodverlies. Natuurlijk hoop ik voor jou op een gewone innesteling. Liefs
Maar hoe weet je dat het een foute innesteling is geweest? Het kan toch gewoon een lange cyclus zijn geweest of zie ik het verkeerd
Toen ik na 9 dagen nog bruinverlies had, heb ik 2x een zw.schapstest gedaan. Beiden positief. Ben ook naar mijn huisarts geweest en 2x bloed af laten nemen. HCG-gehalte in mijn bloed gevonden, maar was gedaald bij de 2e keer naar niks..... Liefs Kari
Hai Muisje! Ik heb 3 dg lang ( rond NOD ) heel licht bruinverlies gehad. Niet in mijn broekje maar op een tampon. De andere keren dat ik bruinverlies had was dat veel meer, ook echt in mijn slipje en werd elke dag iets meer ( begon dan ong. 4 dg voor NOD). Toch is het bij iedereen anders. Ik dacht dinsdag ook echt dat ik ongi ging worden door dat bruinverlies maar het heeft dus gelukkig niet doorgezet! Heel veel succes meid! Zolang je nog geen echt rood bloedverlies hebt..
Moet je ook zeker hebben meid! Ik duim echt hard voor je! Heb je veel bruinverlies dan? Je hoort zlefs nog wel eens dat meiden een soort van ongesteldheid hebben 1 of 2 dg... Heb je normaal ook bruinverlies dan? Ik had op een gegeven moment wel zoiets van.. nu moet ik normaal gesproken toch echt ongi worden toen ik uitrekende wanneer mijn eisprong geweest was.. Heb altijd erg veel dradend trekkend slijm gehad rond die dagen Heeeel veeeel succes!
Wat ben jij toch een lieverd zeg Jellie, ik heb normaal altijd bruinverlies voor mijn NOD een paar dagen zeg maar.. jij ook? Normaal zou mijn temp nu al op de 36.8 zitten want dat is de temp die ik krijg als ik ongi moet worden maar vannochtend was hij nog 37.1 dus dat geeft mij toch weer hoop. Ben zo bang dat het bruine omzet naar rood ik hoop het niet.
Ben eind aug gestopt met de pil. Heb toen 2x een korte ongi gehad (ong. 2 dagen toen ook geen bruinverleis voor NOD) De laatse 2 ongis waren langer (dag of 5 , volede ook echt als ongi) en voor beide had ik dus ook een paar dg voor NOD bruinverlies. Wist ook echt niet wat dat was en heb daar toen ook een topic over geopend. Er werd toen ook gezged dat het 2 kanten op kon ( en dat klopt dus ook..) Wat dus echt een verschil is , is dat het nu zichtbaar minder was.. Maar verder voelde het hetzelfde zeg maar.. Heb jij dit nu ook vaker gehad dan? Ik hoop echt voor je dathet noiet doorzet! Mijn duimpje sdraaien hoor.. weet hoe onzeker je van dat bruinverlies wordt! Vrijdag liep ik wel om het half uur naar de wc om te checken..
Ik heb vanaf mijn eisprong bruin verlies gehad.... tot na mijn NOD en zelfs nog tot na mijn ++++ test..... En nu alweer bijna 9 weken onderweg... bij 6 weken en 6 dagen een mooie frummel met kloppend hartje gezien dus je kan met bruin verlies zwanger worden en blijven......
ik heb daarna nog een paar dagen een paar rode drupjes gehad.... maar dat kwam hoogstwaarschijnlijk van de innesteling of een adertje in mijn vagina.....
nee helemaal niet.... geen krampen gehad. En dat rood was ook echt heel weinig... zal een drupje per dag geweest zijn... En dat kwam door iets anders dan de beeb...... waarschijnlijk een gevoelig adertje....
Ha meis, Hier nog een opbeurend verhaaltje: Ik had elke maand last van bruinverlies, vaak wel een week lang voor NOD...In augustus had ik vanaf 4 augustus al bruinverlies, en de 14e was pas NOD...Zelfs af en toe een paar fikse druppels rood bloed...We hadden afgesproken om naar de dokter te gaan als het deze ronde niet gelukt was, en we hadden nog beide vakantie dus dat was wel makkelijk...Dus wij op vrijdag 11/8 naar de dokter omdat we een jaar bezig waren. De dokter wilde een kweekje nemen, maar dit kon niet omdat er bloed in mijn mutsie zat..Hij zei al je menstruatie komt er zeker weten aan...Dan rode bloed is er uit gekomen en nog 2 dagen bruinverlies en op maandag de 14e niks geen verlies...Terwijl ik toen ongi had moeten worden...Ik wilde niet te veel hoop krijgen, daardoor ging ik testen om gewoon weer verder te kunnen en voor de onderzoeken te kunnen gaan...Alle verwijsbriefjes, voor bloed en zaadjesonderzoek lagen in huis...Afspraak met het lab was al gemaakt, voor de zaadjes...Toen bleek de test positief! De volgende ochtend weer positief, Joepie... En ja hoor nog geen half uur later weer helder bloedverlies, grrr....Ik zei al tegen mijn ventje, zie je wel het is niks maar het bleef weer bij bruinverlies...Dat bruinverlies heb ik tot en met week 7 gehad, en na de echo was het over...Met 12 weken weer wat bruinverlies, maar niks aan het handje! Dus bruinverlies en zelfs helderbloed verlies hoeft helemaal niet te zeggen dat het mis is... Want ons wondertje is alweer 28 weken oud, nog 12 weekjes en we mogen die kleine verwelkomen! liefs Jammie