Hallo meiden, Ik zal me ook maar meteen even voorstellen, ik ben nieuw hier! Ik zit met een vraagje, ik heb de laatste tijd allemaal steken in mijn buik zeg maar bij mij eileiders. ( denk ik dan, want ik weet natuurlijk niet precies waar ze zitten ). En ja, mijn ovulatie is eigenlijk al geweest dus ik vroeg me af of dit nog de pijntjes kunnen zijn van na de ovulatie, of wat anders... Het kan in ieder geval niet duiden op een zwangerschap lijkt me, omdat dat toch te vroeg is. Groetjes Chocoladekoekje Edit: Nou zie ik dat het misschien beter ergens anders geplaatst kan worden, maar goed. De moderatoren kunnen dat denk ik wel doen als ze dat nodig vinden.
Niemand? Ik kan hem zelf ook niet verplaatsen dus... Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd ook warmer heb, ik heb het normaal gesproken ijskoud zelfs met dit weer, want ik ben echt een ''koudkleum'' maar niet tot het ''koortsachtige'' toe, maar gewoon warmer als dat ik normaal heb... maar ja dit kan als nog van het weer zijn dus ik ben mezelf denk ik een beetje gek aan het maken. Maar wat denken jullie over mijn startpost?
@chocoladekoekje, Ik weet niet of je eerst aan de pil gezeten hebt o.i.d. en wanneer je daar dan mee gestopt bent. Het zouden symtomen van ontpillen kunnen zijn. Verder heb ik na mijn eisprong ook wel eens klachten.. Voelt een beetje als ongi pijn.. Wat betreft je temperatuur.. dat zou ik niet weten ook misschien ontpillen?? Je zou je temperatuur vraag ook kunnen stellen bij dat topic. Daar zitten allemaal meiden die tijden hun cyclus hun temp bijhouden.. Ik weet ook niet of ie nou omhoog of juist omlaag gaat na de eisprong, haha... Succes in ieder geval.. en als je over een week of twee nog niet ongi bent.. gewoon even testen...wie weet... Trouwens welkom op dit forum... Groetjes
Hoi Chocoladekoekje, (lekkere naam trouwens ) Het lijkt me wel snel voor een zwangerschap. Maar ik had met allebei mijn zwangerschappen (1 Mk) steken in mijn onderbuik. Ook richting mijn eileiders. Dat was ongeveer 1 a 2 weken (als ik me niet vergis) voor mijn NOD. Ik wil je geen valse hoop geven hoor. Het zou ook nog aan het ontpillen kunnen liggen (alleen heb ik daar geen verstand van omdat ik nooit een pil heb gebruikt). Heel veel sterkte, en ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is xxx P.S: Natuurlijk ook welkom op het forum. Was ff vergeten.
Haha, dank je wel. Nee dan wordt het ook echt afwachten zoals ik al dacht en dan zien we wel wat er van komt.
Ik had dit ook regelmatig na m'n eisprong, ook in de maand dat ik zwanger werd. Alleen 't verschil was dat ik toen ook een week lang ongi krampen had.
Ja oke, ja wat ik voel is heel raar het is zeg maar afwisselend, eerst steken aan de linker kant en dan weer eens aan de rechter kant dat zijn dus mijn eierstokken dat snap ik zelf wel, maar sinds gister is het heel vervelend krampen met nog steeds die steken geworden. Heb er niet de hele dag last van ofzo, maar het is gewoon heel afwisselend. En dan steekt het weer en... ja het is gewoon een gevoel die ik eigenlijk niet goed uit kan leggen iets tussen steken en lichte krampen.
Klinkt heel bekend ja... Maar ik had het echt alleen toen ik zwanger was. De eerste keer weet ik het nog goed. Mijn man ging die dag op vakantie (8 september 08) ik had ontzettende steken in mijn buik. Waarschijnlijk mijn eisprong (weet het niet zeker). Maar op 20 september verwachte ik pas mijn NOD. Dus zowiezo 12 dagen eerder. Ik duim voor je. xxx
Ben benieuwd, volgens mijn kortste cyclus kan ik over 9 dagen testen. Maar ik wacht gewoon een aantal dagen af voordat ik ga testen.