Hallo dames, Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad (8 weken). Ik ben zwanger van een tweeling! Vind het superleuk maar ook doodeng! We hebben al een zoontje van 3. Zijn er meer dames in verwachting van een meerling? Of dames die een meerling hebben gehad? Misschien leuk om verhalen te delen? Ik vind het nogal spannend en heb geen idee wat er allemaal op me af gaat komen..
Gefeliciteerd! Lijkt mij ook super spannend inderdaad. Zelf geen ervaring maar ik wens je een fijne zwangerschap toe.
Gefeliciteerd ! Hier wel zwanger geweest van meerling als 2 keer maar helaas ook mis gegaan , nu weer zwanger en of het er 1 of 2 zijn geen idee ! Spannende tijd hoor meis geniet ervan
Oh leuk! Ik voel me heel erg moe.. en veel misselijk.. En het is nog een beetje onwerkelijk allemaal. Binnen nu en 2/3 weken krijg ik een brief van de gynaecoloog en wordt mijn exacte termijn vastgesteld.. Oh en ik heb nog 2 cystes in mijn baarmoeder, VK zei dat ze waarschijnlijk vanzelf kleiner worden en dat het vocht is van de eisprong(en), maar even in de gaten houden. Hoe reageerde jij toen je het hoorde? Ik was/ben echt in shock...