Opgelucht!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Mikarun, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Eigenlijk al vanaf het moment dat ik ontdekte dat ik zwanger was, was ik toch behoorlijk nerveus om het op mijn werk te vertellen. Je hoort zo vaak negatieve dingen over hoe werkgevers ermee omgaan of hoe ze erop reageren. Plus dat ik precies dan in de drukste periode op het werk met verlof zou gaan uiteindelijk en mijn contract afloopt in mijn verlof, kneep ik het hem toch wel een beetje.
    Dus om mezelf die spanning achter de rug te kunnen laten heb ik het vrij vroeg verteld aan mijn leidinggevende, de dag na de eerste echo ;)
    Ik stond stijf van de zenuwen, maar hij reageerde zo enthousiast! Echt ver boven verwachting leuk :D
    Omdat mijn ik wat emoties betreft echt te lezen ben als een open boek, viel het hem uiteraard ook op dat ik de zorgen had die ik had. Rond de kerstperiode verlof (normaal kun je die periode door de drukte geen vakantie of wat ook krijgen zo druk)? Nou dan heb jij een mooie kerst! En wat mijn contract betreft, ik moest wel wat geks doen wil ik geen verlening krijgen :)

Wat ben ik opgelucht! Zo kan het dus ook nog!

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Yeah goed nieuws! Gefeliciteerd :D

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wat fijn!
    Gelukkig dat dit soort mensen ook nog bestaan!

4. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had het geschreven kunnen hebben!
    Hier precies het zelfde verhaal!
    Ik moet het alleen nog vertellen, en stress hem er ook om!

Fijn dat je zo'n positieve reactie kreeg.

5. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    @Delina04, hopelijk valt de reactie bij jou ook 300% mee! Al een idee wanneer je het wilt gaan vertellen? Succes in elk geval en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap :D

6. Delina04

Delina04 Actief lid

14 apr 2014
    192
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet het een dezer dagen vertellen.
    Ik was woensdag 12 weken.

Dus ik moet het ergens volgende wk gaan vertellen maar heb er zo'n stress voor. Haha.

Deel Deze Pagina