Tips ervaringen buikband van Anita's?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rebelleflower, 12 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

Omdat ik nu al best vaak last heb van m'n buik dat het zwaar aan voelt en ik soms zelf met m'n handen me buik aan het ondersteunen ben heb ik gieren z'n verstevigende buikband van Anita's gekocht bij Prenatal.
    Maar werd daar totaal niet geholpen.. Vroeg om hulp maar zodra ik ging passen kon ik dr roepen bij de babykleertjes als ik dr nodig had.... Pff maar afijn.
    Nu dacht ik dat je die band alleen mag dragen als je bezig bent toch? En niet in rust?
    Maar ik zie het niet zo zitten om de hele tijd die band om en af te doen als ik ff zit..
    Is dit erg? Iemand ervaring met deze band?

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik had die band ook, maar droeg 'm niet altijd. Anders schijnen je buikspieren nog slapper te worden ;).
    Ik droeg 'm als ik druk in huis bezig was of weg ging.
    Maar was ik gewoon 's avonds thuis en niet zo heel druk dan deed ik 'm af. Net als aan het begin van de ochtend.

3. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Oh trouwens, als je even zit hoeft die echt niet af hoor. Maar als je weet dat je toch een uurtje niet heel druk bent, dan kun je 'm best even af doen.

4. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig een paar weken terug zo'n band gekocht. Ik heb m gewoon de gele dag om. Moet op het werk veel afwisselend lopen en zitten, dus onmogelijk om telkens die band om en af te doen. wist ook niet dat je m in rust eigenlijk af moest doen?! Hij werkt in ieder geval wel voor mij, sinds ik m gebruik veel minder last van mijn rug!

5. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb idd ook van mijn vk gehoord dat je hen niet 24/7 mag/moet dragen ivm het verslappen van je eigen spieren daardoor....Dus zou hen echt dragen op de momenten dat je wat intensiever bezig bent (boodschappen. ,shoppen, wandelen etc) en bij kleine bezigheden toch ook een beetje je eigen buikspieren het gewicht laten dragen (bijv bij het koken etc)

6. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Je mag hem inderdaad niet te vaak en te lang dragen om dat je spieren lui worden.
    Daarom heb ik hem nog niet gekocht. Ben bang dat ik straks niet meer zonder kan.

Vind trouwens ook dat ze bij prenatal slecht helpen zeg.

7. alicia1

alicia1 Actief lid

30 dec 2015
    174
    36
    28
    Heb m ook vaak gedragen, zeker tegen het einde van mn zwangerschap, ideaal.
    Als ik wegging, of tijdens het schoonmaken in huis. Als ik e en ging zitten deed ik m wel af hoor.

8. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik werk dus in een winkel en dat is veel staan en lopen.
    Beste is dus om het dan na het werk thuis af te doen begrijp ik.

Mama2dekeer ben blij te lezen dat het echt werkt! :D

9. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik heb hem ook. Werk in de zorg en gebruik m alleen op werkdagen en dan heb ik hem wel de hele dag om, ook als ik bijvoorbeeld koffiepauze heb..
    Thuis draag ik hem ook niet om die rede, ben bang dat ik m'n spieren lui maak..

10. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb er ook 1 maar van een ander merk. Ik doe hem om als ik aan het werk ben of verwacht veel op de been te zijn. Dagje naar de stad ofzo. Ik heb hem voor het ondersteunen van mijn buik.

Deel Deze Pagina