Zwanger met weinig zaad/sperma?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yustin, 15 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Wij lopen nu al even bij de gyn.
    Mijn vriend heeft voor de derde keer zijn sperma moeten inleveren. Dit was de slechtste keer van allemaal.
    (5 miljoen, waarvan 6 procent amar "levend en bewegelijk")
    Ik vraag me af of er meiden zijn die ondanks erg slecht zaad toch zwanger zijn geworden! Was dit natuurlijk of met hulp?

xxx

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Yustin,

Er zijn inderdaad meiden hier met heel slecht zaad die spontaan zwanger zijn geworden. Helaas zijn er ook heel veel meiden die hulp met IUI of ICSI kregen.

Heel veel succes toegewenst.

Groetjes,
    Elvira

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn mannetje heeft ook slecht zaad hij heeft het vandaag voor de 2e keer ingeleverd, wij zijn helaas (nog) niet zwanger dus geen succesverhaal maar wil je wel sterkte wensen.

Liefs Zora

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn vriend had/heeft ook zwak zaad. Wij zijn spontaan zwanger geworden in ronde 14.

5. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Dank jullie voor de info! Jemig, ja ik ben zo opzoek naar succes verhalen!
    :D

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Yustin,

Mijn man heeft ook zwak zaad, 2 keer laten onderzoeken.
    Wij gaan bewust de mm niet in omdat mijn man dit niet ziet zitten.
    In september dit jaar wordt het alweer 2 jaar dat we bezig zijn.
    Succes verhalen zijn er altijd wel maar niet zoveel als je zou willen.
    Op zich geeft het wel hoop maar je moet uiteindelijk voor jezelf die beslissing nemen wacht ik op 'het geluk' dat het toch spontaan gebeurt(plus een grote dosis geduld) of doen we het via hulp.

Succes, grt Vanilia

7. judibi

judibi Bekend lid

nog een succes verhaal :D na drie jaar proberen, met de nodige onderzoeken, zijn wij ook spontaan zwanger geworden!
    mijn man had maar 1% levend en beweeglijk zaad. drie dagen na dat akelige bericht en de 1ste afspraak voor ICSI testte ik positief!

8. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi...

zie mijn banner.. ! het kan zeker alleen kan het vaak wat langer duren.. bij ons 2 jaar en 2 mk's verder zeker als dit het geval is (slechte zaadcellen) is de timing van de eisprong en sex heel belangrijk omdat het eitje maar kort leeft

mijn partner heeft ook slechte zaadcellen de eerste keer naar 10 procent en de laatste keer 5 pocent.. en vlak daarna zijn we preggy geworden.. en ik ken nog meer dames die hetzelfde hebben meegemaakt

grtn

9. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Mag ik jullie vragen hoeveel die proenten zijn van het aantal miljoen per ml?

Mijn vriend had 6 % van 5 miljoen

10. judibi

judibi Bekend lid

ooooohh, dat weet ik echt niet meer! wat erg :( maar ja, het is ook bijna 5 jaar geleden. volgens mij was het iets in de 4 miljoen of minder...nu is het nog niet veel meer, maar ze hebben het niet meer over aantallen gehad bij ons toen we ons weer aanmelden voor ICSI. maar ik ben met die kleine koppies in totaal 3 keer spontaan zwanger geworden, waarvan de 1ste keer dus goed afliep. er is hoop voor jullie :D

11. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik krijg zo nog wel een beetje hoop meiden

12. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ja ik ook!
    Ik moet volgende maand voor een hsg..Ik hoooooooop zo dat dat niet nodig is en dat ik deze maand toch nog zwanger wordt

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hier nog een wonder...

mijn man had na een operatie aan bloedvat in balzak 200.000 levende zaadjes!
    Dit is bijzonder weinig en alleen goed genoed voor ICSI!

Toch wonder boven wonder na 24 maanden net voor de eerste ICSI poging spontaan zwanger!

Succes meiden!

liefs nina

14. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Wij moeten 26 mei voor het eerste onderzoek...
    Bij mijn man is er helemaal niks gevonden.....
    Maar dat was beter dan maar 3 miljoen vinden...Ik snapte er niks van en vroeg dat is allemaal..
    Toen zei de dokter als er niks gevonden is betekend het ergens een verstopping dus er is nog hoop.....maar ik ben er wel bang voor

15. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Na 3 slechte uitslagen, 2 iui behandelingen zonder resultaat,
    vlak voor het begin van de eerste ivf-behandeling, toch spontaan in verwachting geraakt.
    Helaas is het misgegaan, maar het kan dus wel!

Probeer positief te blijven en geef de hoop niet op; de wonderen zijn
    de wereld nog niet uit! ;)

Veel succes,
    x Roosje

Deel Deze Pagina