2 Monique's, hihi handig! @ Monique (monkey16) Ik vind het ook leuk dat we tegelijk zwanger zijn en om elkaar op de hoogte te houden! Ik ga morgen naar de huisarts, ik zit met veel vragen dus spannend! Hoe oud ben jij trouwens? @ Monique (goudvis1977) Ik vind je vraag niet brutaal hoor! In mijn geval is het omdat ik bewust alleenstaand moeder wordt. Ik ben dus door mdidel van een donor zwanger geraakt. Ik denk dat het in het geval van Froukje anders is! Ik hoop dat er bij jullie niks mis is en dat je gauw zwanger mag worden!
Kunnen we idd lekker met elkaar mee leven ! Fijn hoor. Ik hoef dus echt niet misselijk te worden. Als ik twijfel koop ik liever een testje Froukje
O wat naar dat het nog niet wil lukken bij jullie. Wij zijn begonnen met ZI omdat ik vaginisme heb. ZI geeft zo ongeveer dezelfde kans op zwangerschap is de "gewone" manier. Het is dus niet een betere kans om zwanger te worden. Hoe reageerde de huisarts? Froukje
dag lieve mensen wat een hel,,,, heb vanacht een miskraam gehad ben er kapot van, moest vlak voor slapen gaan plassen en zat wat bloed in onderbroek, en met afvegen ook iets direct dokter gebeld en ik moest urine komen brengen, zo gezegd zo gedaan, had een hele heftige urineweginfectie, dus daar kon het bloed van komen, zolang er geen stolsels kwamen moest ik me niet al te druk maken, eenmaal in bed ik zei tegen mijn vriend dit gaat niet goed, vreselijke steken in de buik, krampen en duurde maar even en daar kwamen de stolsels aan, pffffffffffffffffffffff kan de hele dag wel janken huisarts gebeld vanmorgen hij kan nu niets voor me doen, ik moet as vrijdag na hem toe met nieuwe urine en evt onderzoek om te kijken of echt alles wel weg is. jammer echt heel jammer, dacht nu eindelijk het geluk eens gevonden te hebben, maar helaas was zeer korte vreugde ik wens iedereen al het beste toe en wie weet kan ik me over een tijdje weer melden met wel mooi nieuws liefs monique
O joh Monique Wat ontzettend naar ! Hoe ver was je? O kan me zo goed voorstellen dat je de hele dag wel kunt janken ! Mag ook best ! Bah.... Froukje
hoi froukje ik zou vrijdag na de huisarts gaan om af te spreken wat ik moest doen tav verloskundige enzo ik denk dat ik 5,5 week zwanger was pfff echt zo klote, en heb zo´n buikpijn , maar hoe moeilijk het ook is er veranderd er niets aan, t is weg en doet vreselijk veel verdriet maar ff paar daagjes kalm aan doen, ben helemaal gesloopt, hoe voel jij je, heb je al afspraken staan bij huisarts en-of verloskundige, succes met je zwangerschap x monique
ach joh gatsie wat naar. Lief zijn voor jezelf hoor ! Het is niet niks wat er in je lijf gebeurt en met je emoties ! Neem er goed de tijd voor om te verwerken ! Froukje PS: Over mij hebben we het later wel weer eens, kan me voorstellen dat je niet echt zin heb in zwangere verhalen nu
Jeetje Monique wat vind ik dit erg voor je.. Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve veel sterkte.. Je wordt zo toch weer even met je neus op de feiten gedrukt :S We zullen je hier steunen meid!
he meiden, bedankt voor jullie steun dat doet me wel goed en merk dat ik echt rust nodig heb want mijn hele lijf is moe en op. nog behoorlijke buikpijn hoor steken, rommelig, ik ga nu maar proberen te slapen heb vanacht alleen maar doodsangsten gehad dus geen oog dicht gedaan dus heb wel wat slaap nodig tot snel xx monique
Hé froukje, Ik heb je gevonden! Ik kom van het vaginismeforum , je weet wel! Van harte gefeliciteerd meid! Ik ben dus ook zwanger geraakt door ZI, alleen dan in 8 rondes. In 2 rondes, wat heerlijk snel meid! Voor meiden met vaginisme die dit lezen, hoe was jullie bevalling? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar namelijk... Liefs