Hallo allemaal! Helemaal nieuw op het forum. In augustus Mirena spiraal laten verwijderen, sindsdien geprobeerd om zwanger te worden. Afgelopen donderdag had ik dan 'eindelijk' een positieve test in mijn handen!! Jeetje...meteen veel angst in mijn lijf "als het allemaal maar goed gaat". Iedere keer bij toiletbezoek schrik dat het mis is.....hebben jullie dit ook? Net de verloskundige gebeld, 6 juni intake (ben dan 10 weken) en pas met 12 weken echo. Duurt nog zooooo lang! De uitgerekende datum (vanaf 1e dag laatste menstruatie) zal 31 december zijn! Knallend het jaar uit, of het nieuwe jaar in! Tot die tijd maar proberen om me rustig te houden Ik kan op het moment nergens anders over denken..
Gefeliciteerd! Altijd een leuke datum. Ben waarschijnlijk zelf uitgerekend op 4-1-15, kan ook alle kanten op!
gefeliciteerd ♥ met jullie zwangerschap ♥ balen he dat de intake en de echo nog zo lang duren. Hoop dat alles goed mag gaan en je lekker kan genieten. Ik herken wat je schrijft hoor ik heb dat ook heel erg gehad dorst soms amper naar de wc toe.
Gefeliciteerd! Als alles goed blijft gaan wordt het sowieso een supermooi einde van 2014 of een prachtig begin van 2015
Hoi Sieza, Dat is ook mijn uitgerekende datum. Gisteren posi getest. Ik wil t wel van de daken schreeuwen, maar dat gevoel zullen jullie wel herkennen. GRoetjes Maris
Hahaha, ja dat klopt. Gaan nu wachten tot 10 weken voor we het iedereen vertellen. Vorige keer konden we binnen één week vertellen dat we zwanger waren en ook dat we ene miskraam hadden gehad
Gefeliciteerd! Hier ook eind 2014 / begin 2015. Maar jeetje wat moet je lang wachten! Vooral omdat je al een miskraam hebt gehad. Ik sta streng onder controle, maar zolang wachten zou ik bijna niet kunnen. Succes! !
Gefeliciteerd ik ben volgens de online calculator ook 31-12-2014 uitgerekend. 9 april eisprong gevoeld en twee weken later wordt ik normaal gesproken ongesteld. Afgelopen vrijdag positief getest. Ik heb 7 mei de eerste echo ivm grotere kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap ivm verkleefde eileider en endometriose.
hallo meiden, ook ik heb afgelopen zondag een postitieve test in handen gehad. Vandaag nogmaals getest en ben toch echt zwanger . ik ben ongeveer 3 januari uitgerekend. Morgen de verloskundige maar eens bellen. Ik hoop wel dat ik bij ong 6 weken mag komen voor een echo. Heb namelijk december miskraam gehad en daarna gelijk zwanger geraakt wat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bleek te zijn. Nu wel extra spannend.
Ik zou toch bellen voor een vroege echo. Tegenwoordig is zelfs de afspraak dat vrouwen tussen 7-8 weken hun eerste echo krijgen en na een miskraam soms nog eerder. Ik zou dus gewoon nogmaals bellen.
Gefeliciteerd. Altijd spannend he, rond die dagen. Ik ben eerste kerstdag uitgerekend, ook zo'n fijne datum haha.
Ik heb net de verloskundige gebeld, 3 juni intake gesprek, nog geen echo dan!! Dan ben ik 10 weken....duurt zooooo lang! Gefeliciteerd iedereen!!!