Zoals ik al eerder schreef, heb ik vandaag mijn knie verstuikt. Oorzaak, te veel bewegingsvrijheid in mijn gewrichtsbanden. Dit is me dan ook vaker overkomen. (Elke keer net zo pijnlijk als de vorige keer ). Maar ineens denk ik. Als ik nu zwanger wordt... dan gaan de beenderen toch verweken ofzoiets? Heb ik dan niet een grotere kans op bekkeninstabiliteit? Of juist een gortere kans op een soepele bevalling? Wie weet dit?
hey meid ik het precies het zelfde. en ik loop al jaar in jaar uit bij de fysio (ook voor mijn knie) mij is vertel dat ik idd sneller kans zal krijgen voor bekken instabiliteit maar dat kunnen ze niet zeggen met 100% zekerheid. liefs kikkert
Ik heb hier ook last van, ik zwik voornamelijk met mn enkels, maar ik heb de rek op al mijn banden en ik heb bij de fysio allerlei oefeningen moeten doen om mn bekkenspieren sterker te maken, zodat als straks de banden hun werk niet meer doen, dit met spierkracht op te vangen is (ik liep bij de fysio ivm hernia, dus dit kwam erbij zeg maar). Geen idee of het zo is hoor, ik wcht rustig af, voorlopig eerst maar is zwanger zien te worden!
Ik heb idd erg vaak enkels, sporadisch knie. En vroeger bijna arm.... kwam de dokter op tijd achter, en gaf me instructies bepaalde bewegingen niet meer te maken.
bij mij is het aangeboren en zal ook nooit meer weg gaan ik heb bij bij alle spiertjes en peesjes in mijn hele lijf. ik ga achter een maand na de revalidatiearts en dan ga ik 10weken trainen voor alles wat sterker te krijgen. hoplijk helpt het een beetje. liefs kikkert
Trainen helpt idd. Ik heb sinds ik wat meer begon met bewegen minder last gehad van mijn vrije ruimtes. Weet echt niet wat er gister misging. Jij hebt denk ik het volledige pakket? Hypermobiliteit of hoe dat heet. Lijkt me vreselijk. Ik heb "gewoon" wat meer speling.... maar te veel speling zal veel erger zijn
Weet je wat gek is, als ik nu door mn enkel ga, doet t vaak geeneens meer pijn! Stom he?! Vroeger wel, zo vaak bij de seh gezeten en met krukken gelopen, maar tegenwoordig meestal nergens last van.