Beste allemaal, Ik heb even een vraagje met hopelijk wat eerlijke reacties. Wij zijn vandaag met onze buren wezen varen. We hebben over het algemeen rustig gevaren maar op de rustige stukken af en toe wel wat harder gevaren waardoor je op de golven klapte met de boot. Is dit schadelijk wanneer je zwanger bent, inmiddels bijna 9 weken? Alvast bedankt! Groetjes, COG
Oh gelukkig dankjewel! Had zelf ook zoiets van: ‘nou dit zou toch wel moeten kunnen’ maar toch..helemaal nuchter blijven lukt niet altijd even goed haha
Dit is echt enorm schadelijk.. Nee grapje meid, de baby zit echt superveilig bij jou. Je bent niet van porselein!
Nee joh. Wij hebben zelf een boot en hebben dit jaar weer heerlijk gevaren. En ook gewoon harder soms. Je baby zit goed beschermd.
Ik snap t wel hoor, in pretparken mag je ook sommige attracties niet in uit voorzorg. En voor mij voelt dat ook beter om niet te doen. Werd jeniet misselijk trouwens
Ik las je berichtje en ik dacht: ‘oh neeee..’ maar moest daarna hard lachen! Bedankt voor je reactie, is toch een bevestiging van mijn eerste nuchtere gevoel!
Ik had vanmorgen dit berichtje gelezen en moest ook wel lachen want wij zijn vandaag ook gaan varen. Mooi he dat de bezorgdheid er meteen is . Maar hardlopen heb ik tot een paar weken geleden ook gedaan dat is denk ik nog wel heftiger. Fijne zwangerschap!