Nou... mijn haar is dik en stralend, mijn huid lijkt een extra demensie gekregen te hebben, mijn ogen zijn helder, mijn wangen hebben een blosje gekregen en de rest is eigenlijk niet veel verandert tot nu toe (ja mijn borsten, maar die zijn vreselijk vind ikzelf. Eerst was ik blij met mijn subtiele cupje D, maar de cup F die ik nu heb zit walgelijk in de weg..en dan moet ik nog een paar maanden én borstvoeding geven ) Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel sjans gehad haha... Hoewel.. nu is mijn buik toch wel duidelijk zichtbaar. Sinds dat zo is, is het toch wel weer afgenomen (hoewel ze nog steeds kijken soms, en als mijn buik niet in zicht is ook haha) Ik zelf begin me nu toch wel heel lomp te voelen, maar mijn vriend beweert dat hij me prachtig vind en hij zich juist meer tot me aangetrokken voelt. Ik voel me juist weer niet vrouwelijker erdoor.
Haha nou dat geluk heb ik niet, mn haar is flut, ik ben bleek, ben moe mn huid zit onder de pukkels. Hahah dus sjans..nee, nou ja met mn eigen man want die vind mn buik prachtig en ook mn borsten die voller zijn vind hij geweldig! (had al D) maar zit nu op volle E misschien nu al F.
Ik voel me wel mooi... maar aantrekkelijker ofzo... nee. Ik voel me speciaal en gelukkig. Mijn vriend vind het wel mooi maar niet sexy ofzo. Daar is hij heel eerlijk in. En dat moet ook kunnen. Natuurlijk is hij erg trots enzo maar hij vindt me niet mooier als voor de zwangerschap. Ik ben zelf verder ook niet heel veel aangekomen, wel in kilo's al 8 maar verder zie je het helemaal niet, ik draag nu nog echt naar voren. Dus van de achterkant zie je het niet echt. Dat kan nog veranderen natuurlijk. En dan nog, het hoort erbij. Maar ik denk dat als ik heel zwaar en dik werd dat ik me dan niet meer zo prettig voel. Maar natuurlijk heb ik het er voor over. groetjes
Ja inderdaad. Mijn haren zijn ook mooier geworden. En mijn uitstraling is liever. Dus heb ook veel sjans. En omdat k haast geen buik heb zien mannen niet eens dat k zwanger ben. En dat vind mijn vriend dan weer minder haha.
Ik voelde me zelf wel dik en onaantrekkelijk, maar ik heb van een aantal mensen gehoord dat ze me juist mooi vonden, omdat ik zo straalde! Mijn vriend vond het wel sexy hoor. Al gaf zelfs hij toe dat mijn borsten wel errug groot waren geworden in verhouding met mijn lichaam. Ik kreeg namelijk pas heel laat een buikje, maar al vroeg grotere borsten en ik had al een d cup, zal uiteindelijk op een grote e cup, bij mij geen gezicht, ja zag alleen maar tiet haha.
kvoel me ook niet altijd even sexy nu ik zwanger ben kben nu 12 kilo aangekomen en dacht eig dat dat wel meeviel maar nu ik reacties van andere lees is het best al veel volgens mij haha.. maar ook van cup c naar e gegaan nu en nog steeds groeien ze maar door dat vind ik wle echt een nadeel..! me haar is een stuk voller geworden en was wel wat aan de bleeke kant maar daar heb ik al wat aan gedaan door een zelfbruinende creme.. ook me gezicht is voller geworden krijg ik te horen van iedereen maar eig zit ik er niet zo mee afvallen gaat altijd wel snel bij mij gelukkig en na de zwangerschap gewoon weer sporten en maybe beetje dieeten..
kvoel me ook niet altijd even sexy nu ik zwanger ben kben nu 12 kilo aangekomen en dacht eig dat dat wel meeviel maar nu ik reacties van andere lees is het best al veel volgens mij haha.. maar ook van cup c naar e gegaan nu en nog steeds groeien ze maar door dat vind ik wle echt een nadeel..! me haar is een stuk voller geworden en was wel wat aan de bleeke kant maar daar heb ik al wat aan gedaan door een zelfbruinende creme.. ook me gezicht is voller geworden krijg ik te horen van iedereen maar eig zit ik er niet zo mee afvallen gaat altijd wel snel bij mij gelukkig en na de zwangerschap gewoon weer sporten en maybe beetje dieeten..
niet wat je wilt horen denk ik, maar ik voel me super onaantrekkelijk ik ben inmiddels 35 kilo aangekomen, nadat ik een jaar lang gevochten had 25 kilo af te vallen. ik ben helaas niet alleen aangekomen op mijn buik (die vind ik best mooi), maar ook erg op mijn benen en billen en heb een erg lelijke huid gekregen. dus dat maakt denk ik ook wel verschil. het helpt daarbij ook niet dat ik vanaf week 16 al rug en bekken problemen heb en al heel lang niks meer kan. ik kan niet wachten tot ik straks weer een beetje mag beginnen met conditie opte bouwen, lekker fietsen en zwemmen. dat heb ik al iets van 2 maanden niet meer gedaan en ik mis het zó! maar goed, dat van mij is best uitzonderlijk, heb al veel vriendinnen en familie om me heen zwanger zien worden en elke keer was ik weer jaloers, die bleven écht heel mooi, dus dat is jou vast ook gegund hoor! niet te druk over maken, het hoort er bij en het gaat er ook vanzelf weer af!
Was dat maar waar! Omdat ik diabetes heb, moet ik alles wat ik eet secuur bijhouden en vier maal per dag spuiten. Dus ik kan echt niet eten wat ik wil en dat ik tot nog toe niet groei kost me heel wat moeite. Dus het is puur moeten helaas. Nouja, een geluk is wel dat ik wel heel gezond eet, en dat kan nooit kwaad voor de baby en mezelf. 8)