Hoi meiden, Heb gister een miskraam gehad. Nu zei mijn man vanmorgen van dan proberen we het in januari toch weer opnieuw. Op de 1 of andere manier moet ik er nu nog niet aan denken, ben er ff klaar mee op dit moment. Zit nog middenin het verdriet en de gedachten van het opnieuw proberen kan ik nog niet aan. Ben ik daar nu de enige in of niet? Wanneer gingen jullie weer denken aan het opnieuw proberen? Liefs Dyja
Allereerst sterkte!! Ten tweede; Nee hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je daar nog niet aan kunt denken! Ikzelf wilde het wel overigens. Heb 29 nov een mk gehad, maar op een of andere manier gaf het mij troost om verder te denken en opnieuw bezig te gaan met zwanger worden. Maar kan me heel goed voorstellen dat je die gedachte juist niet hebt. Ieder mens is anders, en gaat hier ook op een andere manier mee om. Ga op je gevoel af, anders zit je er alleen maar langer mee...
mijn vk zei steeds: lichamelijk mag het direct, als je lichaam er niet klaar voor is dan word je niet zwanger, en dat geloof ik ook. Maar geestelijk is een ander verhaal. Het is maar wanneer je er zelf weer aantoe bent. Een miskraam krijgen is niet niks, onder schat het niet. Op het moment dat je je positieve test in handen hebt voel je je al een beetje moeder en heb je je kindje in gedachten al in je armen. En daar moet je ineens weer afscheid van nemen. Heel veel sterkte de komende tijd en probeer het een plekje te geven. dikke knuffel Miek
meis allereerst heel veel sterkte ik weet wat je voelt.... iedereen is anders als jij er nu voorlopig niet aan moet denken moet je het echt niet doen...bij mij was het juist toch beter voor de verwerking om er wel gelijk weer mee door te gaan volg je gevoel meis
wij hebben 21okt een mk gehad en zijn kapot van verdriet geweest en wilde alles een plekje geven.. ons de tijd ervoor nemen.. even niet met zwanger bezig zijn etc, tot die maand erna ik weer symptomen kreeg ik denk huh en bleek weer zwanger te zijn.. maar op de een of andere manier zei mijn lichaam meteen: dit zit goed! en dat heb ik die maand ervoor niet een keer gehad.. wat de andere meiden hier ook schrijven ben ik het ook allemaal mee eens, volg je gevoel..