Toen mijn vriend en ik de laatste keer gemeenschap hadden, hebben we een condoom gebruikt en ik pak de pil. Maar sinds deze laatste keer voel ik me raar, ik voel me opgeblazen, misselijk, buikpijn, pijnlijke borsten en ik heb constant dromen over bevallingen,zwangerschappen,baby's. Ik dacht dat he allemaal niets was maar toen de strip van mijn pil op was begonnen mijn regels maar niet. (normaal beginnen die 1 a 2 dagen erna) ik verloor enkel wat (bruin-rooskleurig)slijm. 5 dagen te laat zijn ze dan toch begonnen, maar de buikpijn houdt niet op, nu heb ik ook nog is hoofdpijn en rugpijn, ik ben dan ook nog is overemotioneel en verschrikkelijk moe. Een vriendin van mij zegt dat ik misschien een miskraam heb gehad.(dit is de afgelopen 18 dagen gebeurd). Weet iemand wat er met mij aan de hand is?
hoihoi... Ik denk dat je gewoon je menstruatie hebt gehad.Je bent aan de pil, je vriend gebruikt condooms.De wonderen zijn de wereld niet uit hoor, maar in jou geval denk ik niet dat je zwanger bent geweest.Soms komt je menstruatie wat later, vooral als je wat last hebt van spanningen kan dat gebeuren.En als dat dan wat later komt kun je vaak ook wat meer buikpijn en/of meer bloedverlies hebben. Wat je dromen betreft heb je misschien onderbewust een kinderwens ? Ik ben geen arts of verloskundige natuurlijk, als je meer zekerheid wilt bel gewoon je huisarts. liefs iris