3 weken na m'n curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Linda1980, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Het is vandaag 3 weken na mijn curretage en ik verlies bloed. Het lijkt op een menstruatie, maar dan zonder kramp of wat dan ook. Wel helderrood bloedverlies en kleine stolseltjes, maar dat is het! Is het normaal dat je eerste menstruatie (want dit is het wel denk ik, toch?!) al zo snel weer komt en pijnloos verloopt?! Ik vind het zo gek namelijk;).....

Ik zou wel blij zijn als dit ook daadwerkelijk mijn ongi is hoor, ik was namelijk ontzettend bang dat dat weleens heel lang kon gaan duren voordat m'n cyclus weer op gang zou komen.....

2. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai

Ik ben op 4 december gecurreteerd. Ik heb 3 weken lang bloed gehad. Van heel veel bloed met stolsels tot oud bloed. Ook dagen dat ik niet bloedde en de dag bloedde ik weer als een rund.
    Eindelijk is het gestopt en heb ik met de kerst mijn eisprong gehad.
    Oudjaarsdag had ik ineens flink steken in mijn onderbuik. Dus ik hoop dat dat mijn innesteling is geweest. Donderdag ga ik weer terug bij de gyn en misschien kom ik met prachtig nieuws thuis. Ik ga dodnerdagochtend een test doen...

Ik krijg trouwens vanuit het ziekenhuis bijna geen informatie mee dus ik wist ook niet wat normaal is en niet.
    Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal.
    ps sinds we weer aan het proberen zijn maakt het verlies ook wat dragelijker!

x faith

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Het kan op de dag die je normaal zou verwachten (zoals bij je vorige menstruaties) Maar het kan ook 5 of 6 weken (soms zelfs langer) pas weer optreden. Heb je trouwens geen foldertje mee gekregen met informatie. Dat kreeg ik toen namelijk wel mee naar huis na de curretage. En anders even bellen!

4. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi

Allereerst wat naar voor je dat je dat hebt moeten meemaken...:( sterkte de komende tijd!)

Ik heb 7 wkn moeten wachten op mn eerste ongi...( werd mij vanuit het ZH ook verteld...dat het tussen de 5 en 8 wkn kan duren)...Als het nog langer duurt, kan je aan je gyn een middeltje vragen dat de menstruatie opwekt!

Maar na mijn curretage heb ik alleen die dag bloedverlies gehad...en 2 dagen heel licht...daarna een hele week niets....en pas daarna ineens paar dagen meer bloedverlies...Dus het zou ook kunnen dat het nog restjes bloed zijn...

Heb je geen vervolg afspraak..dat ze gaan checken of het helemaal schoon is!?...

succes en liefs!

5. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte nog! Wat hiervoor gezegd wordt, weet je zeker dat het helemaal schoon is? Want klinkt wel een beetje als 'rest-bloed'. Ben nu voor het eerst weer ongesteld na mijn curettage en ik heb heel veel krampen, terwijl ik die normaalgesproken nooit meer heb sinds mijn bevallingen.

Deel Deze Pagina