wie kan me helpen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door angela33, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier mijn verhaal en graag zou ik wat reactie willen lezen wat jullie ervan denken.

ik heb besloten om te proberen om alleenstaande moeder te worden met behulp van een eigen gezochte donor.

29 juli eerste dag laatste menstruatie.
    11 aug heb ik de 1 ste inseminatie gedaan.
    za 13 aug posiiteve ovulatietest van kruidvat donor niet op komen dagen.
    zo 14 aug 2 de inseminatie gedaan.

25 aug 1 ste zwangerschapstest gedaan en een lichte streep
    26 aug 2de test gedaan en een duidelijkere streep
    je kan het dan zelf niet geloven (ik dan) dus
    29 aug weer een test en die was nog duidelijker. zou het dan toch.
    ma 29 toch maar een test gedaan van cb met indicator en die gaf aan 1-2 weken.
    helemaal blij maar toch nog onwerkelijk.

nu heb ik op za 3 sept wat bloedverlies rood en wat donkere stolseltjes. zo ook nog wat bloedverlies, maar ik heb geen buikpijn of menstuatieachtige klachten en het bloeden is gestopt. ik had me zo juist ingeschreven bij verloskundige en die een mail gestuurd en die beld me terug dat ze vroeg of ik iets verloren ben ter grootte van een euro, nou ik heb niets gezien. ik moet het in de gaten houden of ik het nog verlies zei ze. ik heb toen nog een keer zo n kv test gedaan en zag dat het streepje lichter was geworden. is het dan mis gegaan?

sinsdien slaap ik s nachts slecht , ben altijd om 3 uur wakker.
    voel me s ochtend beetje beroerd en ook s avonds voor al als ik iets gegeten heb.
    1 gevoelige plek op mijn borst.
    sind vorige week heb ik zo'n gevoelige onderbuik, zijn dat mijn darmen of is het iets an ders?
    sinds vandaag heb ik af en toe pijnlijke en harde tepels.

ik heb morgen een afspraak bij de verloskundige en vind het super spannend , ik heb nog nooit een onderzoek gehad voor iets.
    herkent iemand dit verhaal?
    heeft iemand ook zoiets meegemaakt?
    ik hoop op wat reactie.

liefs angela33

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan beide kanten op helaas.... Kan goed zijn dat de stolsels die je verloren hebt, alles waren wat er zat en dat je een miskraam hebt gehad, (gaat niet altijd gepaard met krampen).
    Maar kan ook zijn dat het toch goed is blijven gaan. De enige manier om daar achter te komen, is toch op de echo morgen...
    Gelukkig dat je VK daar snel een afspraak voor heeft gemaakt!
    Sterkte morgen!

3. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    verder geen reacties,,,,

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat het streepje lichter was bij deze termijn klinkt op zich niet heel goed, maar je weet maar nooit. Spannend voor je, zeg.

Suus

5. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey,

maandags naar de verloskundige geweest maar omdat ik te zwaar ben moet ik naar de gynaecoloog. dus weer wachten.
    donderdag is het dan zover.
    naar de gyn erg spannend, maar eigenlijk weet ik het al.
    inwendige echo gehad en er is niets te zien dus conclusie niet meer zwanger helaas.ze wilde nog wel dat ik gign bloed prikken en daar krijg ik morgen de uitslag van. op naar de volgende ronde. liefs angela

Deel Deze Pagina