buikkrampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door girliegirl16, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Hoihoi,

Een paar dagen terug had ik hevige krampen in mijn buik (echt pijnlijk :O), diarree, misselijk en etc., wat ik een dag daarna nog een beetje voelde. Op internet had ik gezocht wanneer ongeveer mijn innesteling zou zijn en dat was precies op die ene dag dat ik die hevige pijnen had! Nu wil ik écht weten of dat gewoon buikgriep ofzo zou zijn of zwangerschap. Ik ben zo benieuwd! Maar mijn NOD is pas op 31 maart dus ik moet nog wachten :(...

Nja, dit wou ik ff melden :p

Liefs,
    Sandra

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Van de innestelling voel je niets hoor ..

Hoeveelste ronde is dit ?

3. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    De eerste dus ik weet nog niks :p het kan toch zijn dat je baarmoeder zich klaar heeft gemaakt ofzo?

Liefs Sandra

4. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Heb je de pil gebruikt? Het kan namelijk ook ontpillen zijn... als je aan de pil bent krijg je namelijk geen eisprong.. Dus de kans dat je gelijk in de eerste ronde een ei sprong hebt is heel klein..

T kan natuurlijk ook raak zijn.. Maar om daar antwoord op te krijgen moet je nog 7 dagen wachten ;)

5. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Ja ik was in de stopweek gestopt, dusja ik hoop dat mijn vriend "raak" heeft geschoten en als het niet zo mocht zijn dan kunnen we altijd nog een 2de ronde proberen :)

Doeidoei,
    Sandra

6. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Denk niet teveel na over "de" zwangerschapssymptomen...Want vlak voor je nod voel je van alles.. omdat je er teveel over na gaat denken... Eigenlijk ook heel logisch ;)

Ik voelde in mn eerste ronde ook echt van alles bleek ontpillen te zijn ... En in ronde 3 dacht ik dat ik ziek werd... Nou ik was dus zwanger :D...

Succes meid! :D Ik hoop voor je dat het raak is :)

7. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Gefeliciteerd nog dan! :D

Het is gewoon afwachten.. als ik zwanger laat ik het meteen weten (nadat m'n vriend het weet hahaha)

doeidoei,
    Sandra

8. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Weet je inmiddels al iets meer?

9. girliegirl16

17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Nope helaas niet :( ik ga vanmiddag nog een test kopen, want het is m'n NOD vandaag dusja :p ben eigenlijk wel benieuwd..

Groetjes Sandra

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

spannend meis! ik had afgelopen zaterdag mijn NOD. Tot nu toe nog niets. Ik had ook rond de innestelingsdag 2 keer diarree... dus ik hoop dat het een goed teken is voor ons! Succes!

11. Ilvaaa

Ilvaaa Lid

1 apr 2008
    10
    0
    0
    Ik heb de laatste tijd(1.5 week) ook last van krampen in de buik(van die ongesteldheids pijn) zeer vervelend. Vorige keer toen ik ongi was, was het niet zo veel. Pijn bij borsten, veel witte vloei..
    Wat kan dit zijn? Moet nog 1 week de pil slikken!
    HELP! :oops:

Deel Deze Pagina