Dames dames Jullie zijn een beetje afgedwaald geloof ik haha Natuurlijk zijn het zwangerschapstesten. Ultra gevoelige van z&k uit de cassette gehaald voor betere vergelijking. De andere testen waren van de Etos, Boots en de gewone van z&k Mocht iemand mij echt nog willen helpen lees dan aub eerst mijn openingspost nog even goed door en dan hoor ik graag van je!
Volgens mij hebben meerdere dames hier jou daarop al een reactie en/of wedervraag gegeven. Heb je een foto vd positieve ovutest? En wanneer was deze positief. Een posi ovu is geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk 1-2 dagen daarna springt.
De zwangerschapstesten van z&k zijn vaak vals positief.Ik heb zelf ook slechte ervaringen,en heel veel dames met mij. Ik had een duidelijke roze streep,echt veel duidelijker dan jij nu,en de bloedtest was minder dan 1.Bewezen vals dus.
Deze testen lopen imo niet voldoende op. Als je nu 16 dpo zou zitten zouden ze nu wel moeten knallen. Overigens had ik op 10 dpo een Nog duidelijkere streepje op deze testen. Helaas was ik niet zwanger. ( uit bloed zagen ze dat ik ook echt niet zwanger ben geweest) Zou een andere test proberen. Rot testen vind ik het. Ik heb echt een paar dagen gedacht dat ik zwanger was.. Geeft alleen maar hoop. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 2x een duidelijke test (+ bloedtest) gehad. Daarna werden ze lichter en begon ik na een paar dagen te bloeden. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.