Yess, we zijn zwanger van onze 2e... helemaal happy! 28 november 2011 uitgeteld, dus 5 weken en 2 dagen onderweg.
Gefeliciteerd!!!! Heerlijk hè. Ik ben ook zwanger van de 2de!! 2 december uitgerekend! Ik vind het weer zo spannend!!
Hoe oud is jouw eerste? Die van ons is nu 13,5 maand dus het gaat kort op elkaar worden maar gezien we voor onze oudste 3 jaar bezig zijn geweest om zwanger te raken en op het punt stonden voor ICSI hadden we zoiets... laat de natuur zijn gang maar gaan... met resultaat
Super, ben je meteen ''begonnen'' vanaf dat je weer vruchtbaar was? Fijn dat het zo snel vanzelf gelukt is nu! Mijn eerste is nu 18 maanden, dus ook nog wel klein
Ja, in november was mijn cyclus weer stabiel en we hebben inderdaad geen bescherming gebruikt. Onze oudste is nu 13,5 maand dus nog niet zo oud maar ja... dat komt allemaal goed Eerste heeft 3 jaar geduurd, dus dat het zo snel zou gaan hadden we niet verwacht (maar wel gehoopt). Liefs
Gefeliciteerd! Ik ben zelf ook net zwanger van de 2e, en het lijkt nu allemaal wel nog spannender dan de 1e keer. Het blijft zo bijzonder.
Manoontje ook gefeliciteerd! Ja ik vind het ook super spannend en minstens zo bijzonder als de eerste keer! Ben blij voor je Hope dat je nu wel snel zwanger bent! Ik vind het juist leuk dat het leeftijdsverschil niet zo groot is. Ik kijk er zo naar uit om het te gaan vertellen enzo! Maar dat willen we pas na de eerste echo doen (aan fam. dichtbij). Vrienden en werk pas na 3 maanden.. En wanneer jullie? Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de VK/HA?
Manoontje en Mamsje, ook allebei van harte! Het is zeker heel erg spannend, je bent natuurlijk ook minder naief als de eerste keer en hopen dat het allemaal goed blijft gaan. Ik heb 22 april (9 weken) de afspraak voor de echo en intake. Zelfde verloskundige als de vorige keer. Alhoewel ik toen in het ziekenhuis ben bevallen en niet door de verloskundige ben begeleid omdat ik ingeleid ben geworden. Gezien de situatie wilden we het meteen vertellen, zie bij mezelf ook eigenlijk al een klein buikje en ben erg moe en toch wat krampjes maar dat had ik bij Tessa ook al. Voor de rest willen we wachten tot na de eerste echo. Ik had overigens mijn moeder ook al verteld dat ik misschien dacht zwanger te zijn en tja... dan kun je dat geen weken meer verbergen. Mam ziet het als ik lieg
euhhhh, ik dacht; dat is snel!!! Maar kan 't zijn dat je een typfout in je onderschrift hebt staan? Is je dochtertje in 2010 of 2011 geboren?? By the way; gefeliciteerd
Een beetje dom... had idd Tessa een heel stuk jonger gemaakt, zou bijna niet mogelijk zijn zooo snel. Nee, als alles goed blijft gaan schelen ze zich zo ongeveer 1 jaar en 10 maanden.