Hallo allemaal, Ik heb even een genant vraagje: Hebben jullie ook wel eens last gehad van geel/groenige afscheiding ? Van de week was het gewoon veel en wit en nu een beetje verkleurd. Wie weet raad/antwoord? groetjes Linda
Geel wel af en toe, groenig niet. Heb je toevallig ook jeuk of een branderig gevoel van onderen? Want dan zou het een schimmelinfectie kunnen zijn en kun je het beste ff langs de huisarts.
Zou gewoon even langs de HA gaan. Het kan ook een beginnende schimmelinfectie zijn zonder klachten nog. Groetjes Anna.
Bij mij ging het in het begin ook van wit naar geel/groen. Gyn. gaf aan dat het heel goed kan, zolang ik er geen pijn en/of jeuk bij had. Vorige week hebben ze nog met de eendenbek gekeken ivm wat bloed dat ik had verloren, ik had absoluut geen schimmelinfectie. Tijdens de zw. schap kan het dus van kleur veranderen (kan ook zuur gaan ruiken). Gewoon even aan je VK aangeven en ze kan het anders zo even voor je bekijken.
Nou, dan hou ik het nog even in de gaten, het was net al wel wat minder. Heb verder geen klachten als jeuk of branderig gevoel. En als het niet wegtrekt ga ik even bij de HA langs of bel de VK even. Het is nog maar pril he? Bedankt voor jullie reacties, ben al een stuk gerustgesteld. liefs Linda
ik heb sinds deze week ook geel verlies maar niet constant! Geen jeuk of branderig gevoel dus de gyne zei dat er geen probleem was! Sommige vrouwen hebben dat nu eenmaal tijdens een zwangerschap. Sinds kort heb ik ook dat als ik hoest of nies een beetje urine verlies! Is ook normaal. Tja, ongemakjes die erbij horen, zeker!
Als het niet jeukt of brand zal het geen kwaad kunnen. Heb je er wel last van dan zou ik even naar de HA gaan
Dat wil niks zeggen hoor, als het niet jeukt of brandt. Ik heb ook wel eens een schimmelinfectie gehad en het enige dat ik had was veel (en nog niet eens gekleurde) afscheiding.
Ik hou het in de gaten en als het eind van de week niet weg is, dan maak ik even een afspraak met de HA.
Weet je zeker dat dat urine is? Ik heb het ook bij hoesten en niezen, maar bij mij is het dan wel (heeeel dunne waterige) afscheiding.
Ik ben niet zwanger, maar verlies wel eens wittige afscheiding, soms ook hele slijmklodders. Beetje vies verhaal, maar kan d'r ook nx aan doen. Maar euhm, van een schimmelinfectie heb je idd meestal jeuk en een branderig gevoel.
de gyne zei dat het urine was doordat er al druk op je blaas staat door je baarmoeder en er dan nog eens druk op gezet wordt door de druk van het niezen! Ikzelf let daar niet zo op! heb er geen last van, draag gewoon een groter inlegkruisje! HAHAHAHA!
Door het dragen van inlegkruisjes heb je ook meer kans op het krijgen van een schimmelinfectie, omdat je vagina dan niet goed kan ademen. Het is dus het beste om zo min mogelijk gebruik te maken van inlegkruisjes.