Goedemorgen dames! Nou is het toch wel héél gek... zojuist getest, ik denk om 7:40 uur. En bekijk het resultaat eens: nog steeds een héél licht streepje! Binnen 3 minuten ontstaan! Ben nog niet ongesteld. In mijn banner staat 3 dagen overtijd, dit moet 2 dagen zijn! (maar ik heb een onregelmatige cyclus, hoewel de laatste tijd 31 dagen het max was). Ben vandaag 33 dagen.
Ik zag het daarna, berichtje geplaatst had jij net foto erop gezet haha! Maar ik vind hem super Mooi op lopen. Ik zeg ZWANGER! gefeliciteerd!!! Had je last van kwaaltjes?
Echt waar? Was bang, dat hij nóg te licht was... Ik heb geen kwaaltjes, hoewel... al vanaf bevruchting een soort gewrichtspijn in rechter bovenbeen, 1x een steek in linker bovenbeen en 1x buikkrampen. Toen dacht ik, als de ongesteldheid nú niet komt, dan is het een zwangerschap, zo duidelijk waren ze. Dat was ongeveer op de 22e als ik me niet vergis. Verder de laatste dagen het gevoel in mijn buik, dat er iets zeurt, maar niet pijnlijk. Engeltj, dank je voor je (snelle) reactie!
Ja zeker wel, als ik die van de vorige keer er naast plaats. Is hij echt een stuk donkerder. Leuk om te zien hoor.. Heb even niet zo gauw gelezen Waneer je ongesteld moest worden? Je kunt nu ook wel cb met weken halen voor Hoe lang.
Ik moest de 26 of 27e ongesteld worden, dat is tenminste 14 dagen na de ovulatie. Maar had een onregelmatige cyclus, de vorige maand 26 dagen, de maand ervoor 27 en 3 maanden geleden 31. Maar de laatste menstruatie was 26 januari, ovulatie 12 of 13 februari.
Hoe zeker ben je van je eisprong?Ovulatietesten gebruikt?Getemperatuurd?Als je dat zeker weet,zou je vandaag op 15 dpo zitten,en vind ik je streepje erg licht...
Ik heb ovulatietesten gebruikt en de ovulatietest gaf op 12 februari in de ochtend (ik denk rond 8.15 uur) een LH-piek. Op die dag rond 14.00 uur poging gedaan (z.i.). Heb mijn eisprong niet gevoeld. Zometeen is het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!? (daar kun je volgens mij dan last van krijgen in week 6). Ik weet het ook niet. Je weet wel, dat een foto onduidelijker is dan in het echt, hè? Je ziet het streepje nu wel echt zitten en hij loopt op..
je weet je eisprong dus vrij zeker.Dan ben ik bang dat het niet goed zit....en ja,niet iedereen maakt evenveel hcg aan,maar 99,9 % heeft op nod een duidelijke streep,en dat kan ik bij jou echt niet zeggen.Ik kan zelfs de kleur niet zien op de foto...
Lieve schat niet gelijk gaan stressen ten eerste!!!!❤ Als je een piek hebt betekend niet dat hij gelijk springt kan ook zijn dat het 24 tot 48 kan duren. Dus wie weet was hij toch wel iets later. Hij loopt hartstikke mooi op. Niet gaan twijfelen nu, Hoe vaak hoor je wel niet dat vrouwen na een week positief testen. echt hoor vertrouw op je lichaam!!!
Nee, dat dacht ik ook, toen ik hem vanochtend zag; wat een lichte streep nog! Ik wist nog niet, wat ik ervan moest denken. Toch zie ik hem wel nu en hij loopt op. Er staat veel meer op de strip dan op 26 februari om 12.56 uur! Stel dat ik eergisteren op 6 iu/l zat, dan zit ik nu op 12.. dat zou het wel kunnen verklaren..
Dank je, lief van je, ik ben voorzichtig positief! Gewoon nóg even wachten en ik sluit ook niet uit, dat het niet zo is!
Dank je! Geeft niks, hoor... als het niet zo is, is het niet zo, dan ga ik volgende maand gewoon weer verder.. alleen hoop niet dat het een complicatie is.
ho ho... niet iedereen heeft een knaltest meteen bij 2 dagen overtijd... dat hoeft niet te betekenen dat het meteen foute boel is. Als de testen rustig oplopen is er vooralsnog niets aan de hand. ´ Ook al weet je exact je eisprong (door temperaturen, niet door ov testjes) kán het zijn dat je bevruchte eitje niet meteen is ingenesteld. Je test in dat geval dan ook pas later duidelijk positief. Niet meteen uitgaan van het negatieve.