Zwanger? Morgen weet ik het

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Monet, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Doorslikken is inderdaad minder goed voor je lichaam. Of als je doorslikt, doe het dan twee maanden en dan een stopweek. Deed ik ook, best fijn!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd dat doorlsikken zou ik al eens achterwege laten hoor...

Jammer misschien dat je niet zwanger bent maar het is veel leuker als je er echt voor gaat en dan zwanger wordt....

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Ik zou anders overgaan op de nuvaring. Denk dat dat je minder klachten zult hebben...
    Jammer dat je niet zwanger bent maar misschien wel beter op dit moment, nu kun je je volledig op je studie richten....succes daarmee en idd jullie tijd komt nog wel.

Ik was degene die die vragen stelde en was absoluut niet betweterig bedoeld maar gewoon interesse sorry als het wel zo overkwam...

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hoeft niet altijd zo te zijn hoor... 2 ha en de gyn hebben bevestigd dat doorslikken geen kwaad kan je lichaam geeft vanzelf aan wanneer het 'ongesteld moet' worden bij mij was dat ong 2x per jaar...

5. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Probeer eens een andere pil dan. Ik had bij de Microgynon30 last van psychische klachten als opvliegendheid en huilerigheid. Ben overgeschakeld op Yasmin. Die heb ik zelfs doorgeslikt (3 maanden per keer) en dat ging prima.
    Echter, het is heel persoonlijk. Voor sommige mensen is Microgynon30 juist weer dè oplossing!

Doorslikken kan geen kwaad. De stopweek bestaat, zodat vrouwen zich gerustgesteld worden omdat ze ondanks de pil toch een "menstruatie" krijgen.
    Het enige is dat de "menstruatie" er op een gegeven moment doorheen kan komen. Zelf had ik om die reden iedere 3 maanden een stopweek.

Deel Deze Pagina