Zat ik ook al aan te denken, maar de tweede test was negatief en je zou toch al contact met ze opnemen Zou nu gewoon vragen op echo's, dan weet je tenminste wat er in je lichaam gebeurt. Dit is ook niets zo.
Jeetje wat stom dat ze je eerst zo laten schrikken! Het zou kunnen dat je test een indroger was? Ik hoop dat de volgende ronde wel een goed resultaat met zich meebrengt voor je! Ik heb vandaag toch even met het ziekenhuis gebeld en die zei dat ik mezelf niet zo gek moet maken. Als de testen positief aangeven dan is het gewoon zo en dat ik ervan moet genieten ... nou dat lukt me nu niet want ik denk altijd van 'wat als...' pff! Alle kwaaltjes die ik opnoemde horen erbij en dat ik nu al incontinentie kan hebben en dat ik dat voel. Was iets gerustgesteld moet nog 2 weken voor de echo pfff!!! wachten kan soms heel vervelend zijn!
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Volgende week weer nieuwe kansen, beter ziekenhuis en betere begeleiding. Door die pcos is er gewoon geen pijl op te trekken! We gaan positief de clomidwereld weer in Bedankt voor je duidelijke en eerlijke antwoorden. Liefs!
Ja geen idee waarom ze dat zei. Volgens mij mag een echoscopiste niet eens haar menig geven over een echo.. Wat is een indroger? Hihi.. De test was van smorgens en ik heb rond 12 uur die foto gemaakt. Maar de streep bleef wel hetzelfde. Maargoed, ik ben blij dat ik gebeld heb en langs mocht komen. Nu heb ik tenminste duidelijkheid. Ja vervelend van je kwaaltjes, maar ik moet zeggen dat ik elke maand ook wel 'tussen mijn oren zwangerschapskwalen heb'.. Bedoel niet dat jij dat nu ook heb, maar door alle hormonen kan je lichaam je flink in de maling nemen! Zo dacht ik dat ik vanaf dag 1 kotsmisseijk was maar dat kan eigenlijk pas vanaf 6-7 weken hahaha. Nog even twee weekjes doorbijten, en er niet teveel aan denken. Dan gaat de tijd het snelste! Ik kocht in die periode vast wat leukst voor de baby als eerste (een knuffeltje). Leuke afleiding en die ging lekker onder mijn kussen haha.
Een indroger is een licht grijs streepje die op je test ontstaat die kleurt dan niet roze of paars. Ik heb het heel veel gehad op de normale action testen als hij niet paars werd dan wist ik dat het weer een indroogstreepje was. Ik zag ook dat die streepjes waren voorgedrukt op die testen... anyway wat lief dat je alvast wat had gekocht voor de kleine hihi! Ik ga in juli naar Dubai (vandaar dat de echo zo snel is) als de echo goed verloopt haal ik daar wat leuks voor de kleine op dit moment heb ik zo een misselijke hongergevoel (terwijl ik om 6 uur heb gegeten we gaan het zien! Bedankt voor je hele lieve reactie!
Hier mogen (of mochten, is alweer jaren geleden voor mij ) echoscopistes wel veel zeggen. Follikelmetingen en eerste echo's/termijnecho's werden ook door hun gedaan zonder tussenkomst van een gynaecoloog. Zij doen dat zo vaak, hebben er echt wel verstand van