Zag al in andere forums dat er meer dames oudejaarsdag een test hebben gedaan met de uitslag: ZWANGER!!!! Dames gefeliciteerd!!!! (ook voor dames die daarvoor of daarna zwanger zijn ook gefelictiteerd natuurlijk!) Ik ben zelf net 3 maanden gestopt met de pil. Mijn vriend en ik hadden besloten om een gezinnetje te gaan beginnen mits het lukt natuurlijk. Ik had van de dokter gehoord dat het beter is 3 maanden te wachten tot je er ook werkelijk voor gaat....dus ik heb keurig 3 maanden gewacht en toen BOEM raak! Nooit gedacht dat het zo snel kon gaan! Was echt een verassing! Geloofde de test in 1e instantie ook niet omdat ik niks voel in mijn buik, ben niet misselijk of gekke dingen...gewoon 2 dagen over tijd, meer niet...de teststrip was echter al tijdens het plassen een + aan het worden en ik hoefde niet eens 5 minuten te wachten! Gewoon een goed donkerblauw streepje. Dus daarna een digitale test gedaan waar je ook 5 seconde overheen moet plassen, maar na 2 seconden was ik al uitgeplast...dacht dat ik nodig moest plassen maar niet dus. Balen dat het zo weinig was, dacht dat hij het nu niet zou doen...de teststrip was maar net aan vochtig. En toch kreeg ik weer heel snel ZWANGER in beeld! En daarna 2-3 weken. Op de verpakking staat dat dit bij de verloskundige met 1 week word verlengt, dus kom ik uit op 4 weken. Mijn ouders, schoonouders zussen en broer kon ik niet gelukkiger maken met oud en nieuw...dit is toch wel het mooiste bericht wat je kunt krijgen op zo'n dag als deze... Morgen naar de dokter en bloed prikken. zeker niet mijn hobby... Wel allemaal reuze spannend! Ik hoop dat alles goed blijft gaan, me vriend is helaas vaak weg en dan zal je net zien dat als hij weer eens 2 weken thuis is dat je net niet vruchtbaar bent dus duimen op een goede afloop! Op Clearblue.com even gekeken wanneer ik ongeveer uitgerekend zou moeten zijn. Dat zou op 6 September zijn. Das wel jammer ook dan is hij in het buitenland op trainingskamp Dan maar filmen! Kim en Roel