Hoi allemaal, Ook ik mag me hier aanmelden...heb vorige week woensdag & donderdag positief getest! Ben nog steeds een beetje overdonderd haha.. Myn vriend en ik zijn vanaf januari bezig, wat dat betreft mag ik niet klagen want dat is nog snel, maar elke ronde die aan je neus voorbij gaat is er weer 1.. Ons zoontje vind het ook helemaal leuk, hij is net 3 en begrijpt het al een beetje! Nu hopen dat het allemaal goed gaat! Liefss een trotse mama!
Gefeliciteerd. Maar schrik er wel een beetje van, dat je het je zoontje al verteld hebt. ( maar das ieders keus natuurlijk )
Ja dat kan ik me wel voorstellen..we hebben wel gezegd dat mama een baby in de buik heeft en dat begrijpt hij zo ongeveer..hij noemt er verder niet echt over en dat laten we ook gewoon zo.. het is niet zo dat we continue erover praten met hem.. Daar is hij nog te klein voor
Maar stel dat het mis gaat ( wat ik natuurlijk absoluut niet hoop voor je), dan is hij dalijk teleurgesteld. Vindt je dat niet zielig en verwarrend voor hem? maar zoals ik al zei: Het is ieders keus natuurlijk En ik ben blij voor je dat je een + test hebt hoor