Zwanger na 10 miskramen en een vroeggeboorte

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Vlinder, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heel erg gefeliciteerd!!!! Dus na regen komt echt zonneschijn, ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer goed mag blijven gaan!!!

2. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Trees bedankt voor de super lijm:Den voor je lieve woorden,ik ga jou achter na.Waar ben jij steeds op gecontroleerd(bloedtest bedoel ik)in het begin van je zwangerschap?

Goofychick jij ook erg bedankt voor de lieve woorden meid,dat doet me heel erg goed.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Wekelijks op HCG en progesteron. Aan de hand van deze waartdes werd de dosering utrogestan aangepast. Verder in het eerste trimester ook nog een aantal keren op prolactine, schildklierwaardes (ivm dat ik al bekend was antistoffen tegen mijn schildklier) en bloedstolling (ivm het gebruik van ascal/ aspirine). Ook heb ik minstens één keer b12 en foliumzuur op het bloedprikformulier zien staan.

Ik heb het eerste trimester onder controle gestaan bij dr. V en deze prikte me elke week lek :D. Ook kreeg ik wekelijks een echo.

Waar ga jij onder controle? Gebruik je eigenlijk Utrogestan?

Ik vind het zo spannend voor jullie, maar hoop echt héééél erg dat alles goed mag gaan!!!

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:D

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ook hier nog een keer, lieve vlindermoeder:
    gefeliciteerd!!!
    :)

ik hoop dat het goed mag gaan nu, waar ga je voor controles???
    (V is opzich daarvoor denk ik wel heel goed, je kan/mag wekelijks langs, maar ja, hij sluit over maandje he... )

KNUFFFF!!
    !

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Jeetje.... zo veel miskramen.. ik kan me gewoon niet inbeelden hoe je je nu moet voelen als je nog pril zwanger bent.

Blij en angstig!?

Bij mij gingen de 2 kids erg gemakkelijk, maar zo gaat het lang niet altijd...

Jullie vlindermama's zijn allen super super moedig!

Ik hoop dat je over 8 maanden EINDELIJK jullie wonder kindje mag ontmoeten!

7. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Dat is super goed nieuws zeg! Oh wat hebben jullie het verdiend! Ik hoop voor jullie mee dat alles dit keer helemaal goed blijft gaan! Geniet er lekker van meid.
    Liefs, Sam

8. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hallo meiden ik ben net naar mijn huisarts geweest en kan donderdag al naar mijn nieuwe gyn,ik ben zo blij:D
    Iedereen bedankt voor de tips en jullie medeleven dat doet me heel erg goed.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D

10. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat fijn voor jullie!
    Gefeliciteerd!
    Geniet van alles wat je voelt!

11. Trees

Trees Niet meer actief

Fijn dat je donderdag al naar de gyn kan! Succes alvast!

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Vanmorgen wat onzeker,mijn borsten doen wat minder pijn wel ben ik erg misselijk,ik word helaas gelijk ongerust als ik even wat minder verschijnselen heb.Hoe was dat bij jullie,hebben jullie constant verschijnselen of ook af en toe wat minder.

13. Trees

Trees Niet meer actief

Hier wisselde het ook en werd er echt stapelgek van. Ik raakte elke keer compleet in paniek als ik weer minder voelde, maar de symptomen kwamen elke keer wel weer terug. Soms duurde het een paar uur en soms zelfs een dag. Ik probeerde elke keer maar te blijven denken dat ik toch niks meer aan de afloop kon veranderen en dat het nu al vast stond of het goed zou gaan of niet. Dat idee maakte me raar genoeg rustiger. Heel veel succes meis!

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Trees bedankt voor jou verhaal,het heeft me gerust gesteld.Ik heb nu gelukkig weer pijnlijke borsten en misselijk dat ik ben:DMorgenochtend mag ik naar de gyneacoloog,ik heb er erg veel zin in.

Ik heb ook wat verdrietig nieuws,we moesten vanmiddag ons bijna 18 jarige jack russel in laten slapen.Ze had al jaren kanker maar ging sinds een week heel snel achteruit en vanmiddag gaf de dierenarts aan dat we haar het beste in konden laten slapen en daar ben ik heel verdrietig om.

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat vreselijk meis,.. sterkte, kan me voorstellen dat je je maatje flink moet missen..knuffel!

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    :( Heel veel sterkte...!

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Goedemorgen ik heb best wel goed geslapen,ondanks mijn verdriet om ons jack russeltje.Vanmorgen mag ik naar de gyneacoloog gaan,ik vind het heel spannend en hoop al iets te zien:D

18. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Heel veel succes en plezier!

19. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Succes zometeen..wel even iets laten weten he!!!

20. Trees

Trees Niet meer actief

Wat verdrietig van jullie hondje :(. Je zult je kameraadje wel vreselijk missen. Dikke knuffel

Natuurlijk ook heel veel succes voor straks en fijn dat de symptomen weer zijn teruggekomen!!

Deel Deze Pagina