Goedemorgen ik ben net terug van de gyn en helaas was er nog niks te zien,ik ben nu best wel wat ongerust want die gyn zat maar te vragen of ik ook buikpijn en/of steken in mijn buik had maar ik moest me niet ongerust makenHij heeft hcg geprikt en dat moet maandag weer en dan donderdag moet ik weer terug komen.Sorry voor dit echo bericht
He bah dat is naar! Maar denk dat als je je zorgen moest maken de gyn wel wat had gezegd toch?? Liefs
Hoe ver ben je nu precies? Hier was bij 5 weken niks te zien en 3 dagen later zagen we een heel klein zwart stipje. Weer een week later een kloppend hartje.
Trees ik ben morgen al 6 weken zwanger,donderdag was ik 5 weken en 3 dagen zwanger,ik heb een gekantelde baarmoeder dus kan het vruchtje wat verstopt zittenIk heb nog steeds alle kwaaltjes en heb hele vorse borsten gekregen en ook mijn buik zet op,ik denk zelf dat het wel goed zit.
Gefeliciteerd, wat super dat jullie tijdens deze rust periode zwanger raakte op de natuurlijke manier. Het zal vast een spannende tijd voor jullie worden. Ik hoop dat je snel goed nieuws van de gynaecoloog krijgt! Geniet ervan.
Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan meid en ik duim voor je dat dit een plakbeeb is! Het is je van harte gegunt..
Wat fijn dat je nog steeds goede kwaaltjes hebt! Ik heb zelf ook een gekantelde baarmoeder en de eerste maanden was het inderdaad een speurtocht. Ik hoop zo dat je gevoel klopt. Hier klopte het wel, maar duurde het alleen een paar maanden voordat ik op het gevoel durfde te vertrouwen . Wanneer mag je weer voor een echo en gebruik je nu nog iets extra's?
Trees ik gebruik tarwekiemolie en vitamine B-complex,vandaag weer hcg prikken en dan donderdag weer naar de gyn en dan krijgen we de uitslag ook van de hcg te horen en ik hoop dat we dan een kleintje zien zitten Iedereen die me een hart onder de riem steekt,bedankt want dat doet me goed.
Vandaag weer hcg laten prikken en donderdag krijg ik dan de uitslag,hopelijk is de hcg flink gestegen na vorige week donderdag.
spannend hoor maar wel van genieten hoor! ikzelf heb "maar" 1 miskraam meegemaakt en vond dat al heftig (kon pas genieten toen ik 16 weken was!) dus laat staan 10!! ik wens je alle sterkte en geluk toe en dat het maar een mooi popje mag worden
Ben je al bij de gyn geweest? Ik hoop dat alles goed was. Ik wil je daarom een beetje voorzichtig feliciteren. Ik wens je na al het verdriet een goede zwangerschap en een gezond kindje!!
Meiden er is vandaag een vruchtzak gezeten,nog geen vruchtje en hartje,de hcg is flink gestegen.Volgende week donderdag moet ik weer heen,spannend.
Sanneke het is idd spannend,gelukkig zit er al een vruchtzak,dat stelt me al gerust.Hopelijk zien we volgende week een vruchtje en een hartje,daar hoop ik zo op.
Fijn dat je in ieder geval het vruchtzakje hebt gezien! Ik duim voor een kloppend hartje volgende week. Wanneer mag je?
Lieve Vlinder, Na alle verdriet verdienen jullie het om nu eindelijk te kunnen genieten van het zwanger zijn! Jammer dat je (wederom) moet wachten. Ik duim voor je dat je volgende week stralend weg loopt na een hele mooie echo
Meiden ik heb een vraagje,ik moet eigenlijk een gaatje laten vullen in mijn kies maar kan een verdoving kwaad zo pril in de zwangerschap?