Zwanger na 10 miskramen en een vroeggeboorte

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Vlinder, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid.

2. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad rond de 7-8 weken. De tandarts gaf aan dat het geen kwaad kon en niks doen zelfs schadelijk was. Desondanks vond ik het vreselijk en was ik zo bang dat ik ons wondertje kwaad zou doen.
    Ik zou het overleggen met je tandarts. Als deze aangeeft dat het ook over een paar weekjes kan, het even uitstellen. Niet omdat het nu kwaad kan, maar vooral voor je eigen gemoedsrust.

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid wat een verhaal!
    Maar gefeliciteerd!!! Hoop voor je dat je over zo'n 34 weken een gezonde beeb in je armen mag houden!!!

4. Nikkie25

Nikkie25 Actief lid

29 jun 2008
    373
    0
    16
    Gelderland
    #64 Nikkie25, 8 jun 2010
    Laatst bewerkt: 8 jun 2010
    Wat een verhaal zeg! Maar gefeliciteerd! En hopelijk gaat alles nu goed!

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Goedemorgen ik ben vanmorgen erg bang,ik heb even geen pijnlijke borsten meer en heb gedroomd over miskramen,ik wordt hier helemaal gek van me zelf wat moet ik nu,ik wil dit kindje zo graag..

6. Bl0nd

Bl0nd Actief lid

16 dec 2009
    418
    0
    0
    Havo afmaken.
    Groesbeek, ons stekje.
    Wat een verhaal meis! Ook wij duimen voor je mee dat het dit keer goed mag gaan!

7. tycoonmar

tycoonmar Lid

25 nov 2009
    41
    0
    0
    Huisvrouw
    Hellevoetsluis
    SUPER GEFELICITEERD!! GENIET ERVAN!!

greets marjolein

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ vlinder: dikke knuffel voor jou. Wat een onzekerheid. Wanneer krijg je je volgende echo? Anders is het misschien een goed idee om contact op te nemen met je gyn voor een echo?

Mijn duimen draaien voor een plakbabytje voor jullie

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Morgenmiddag mag ik weer naar de gyn,had al gebeld of het eerder kon maar helaas er was geen plek,ze zaten helemaal vol.
    Vanmorgen werdt ik gelukkig weer erg misselijk en moe ben ik de hele dag en gelukkig beginnen mijn borsten weer iets pijn te doen.Ik zou willen dat ik een onbezorgde zwangerschap kan hebben,heb er alles voorover.Bedankt voor jullie lieve reakties,dat doet me goed.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik wil er wel even op wijzen dat dit echt een felicitatietopic is.
    Je kan elders een topic aanmaken om over je zwangerschap te praten....onder zwangerschap bijvoorbeeld.

Kwebbel

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Kwebbeltje iedereen feliciteert me toch en ik mag toch wel even mijn onzekerheid uitspreken,jammer dat je het nodig vondt me even te bekritiseren.

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Vind ik ook Vlinder!
    Gefeliciteerd!! :D
    Ik hoop voor jullie dat alles goed mag gaan!
    Ik snap precies wat je met je onzekerheid en bange periodes bedoeld dus schroom niet om dat uit te spreken, ook al is dat onder het topic "ik ben zwanger". Je bent toch ook zwanger?? :(
    En bij een zwangerschap komen nou eenmaal zorgen, onzekerheid en bange periodes kijken.

Ik heb echt respect voor jou/jullie!
    Ik heb zelf slechts 1 miskraam gehad, en dat vond ik al heel moeilijk laat staan wat jij allemaal al hebt moeten doorstaan!

Liefs Ananas

Ps. Laat je weten hoe het morgen gaat??

13. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    You go girl!!;)

Super.. super gefeliciteerd!!! Wat een ellende zeg:(.. Ben superblij voor je :D

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    #74 jessy77, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2010
    Jemig! wat heb jij een hoop te verduren gehad!:( Ik duim voor je dat t goed gaat!

En van harte gefeliciteerd!!!!:D

15. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Gefeliciteerd!

Een voorspoedige en zorgeloze zwangerschap gewenst.

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Meiden ik mag hier niet meer mijn verhaal neer schrijven,je mag me hier alleen feliciteren en verder niks.Ik kreeg een privebericht om ergens anders een topic te openen,ik wil nog even zeggen dat het misschien handig is als hier duidelijker wordt neergeschreven dat IK BEN ZWANGER alleen is om te feliciteren,want iedereen kletst hier,misschien is er dus iets niet duidelijk.

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    ow meis van harte gefeliciteerd. Zul je net zien. spontaan zwanger wow. Wat is het toch een wonder zo'n kleintje.
    Geniet er maar lekker van

18. Trees

Trees Niet meer actief

Jammer dat je hier niet mag kletsen, want zelf vond ik mijn eigen topic hier toen ik net zwanger was erg fijn. Het heeft mede geholpen om me door de eerswe weken heen te slepen.
    Ik vind het ook nogal vreemd om iemand alleen maar te feliciteren als je zwanger bent na zoveel miskramen. Alsof je dan meteen op een roze wolk kruipt en is toch helemaal niet te vergelijken met zwanger zijn zonder voorgeschiedenis :(. Ik zag dat je ergens anders een topic hebt geopend en ik ga daar verder voor je duimen!!

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
  20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    #80 Miepie74, 10 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2010
    Gefeliciteerd Vlinder, ik hoop ontzettend dat het je deze keer gegund is!

edit: je kan per pb contact opnemen met kwebbeltje Moderator

Deel Deze Pagina