Hoi hoi, Ik las net een topic met de vraag hoe je echt mooie buikfoto's maakt. Nu heb ik daar een andere vraag over... Hoe maak je een mooie buikfoto met overgewicht en een buik vol striae en operatie littekens? 8) Ik ben nu pas 18 weken en begin nu een echte ronde buik te krijgen, maar de "naakte" buikfoto's vind ik absoluut niet tot zijn recht komen door dit probleem. Misschien heeft iemand hier daar ervaring mee en advies Liefs, Sam
je buik insmeren met bruinings spul... doe ik ook en help wel degelijk (heb ook strepen en littekens van operatie) en als je niet met blote buik wil gewoon half van de zeikant foto nemen... zo lijk jij dun en je buik heel mooi van vorm (help bij mij)
als je wat verder bent een leuke schildering erop maken of fotos laten maken. Je ziet t vaak met een voile doek of de tutlap die je voor je uk wil gaan gebruiken
Ook je buik bovenaan (onder de borsten) beetje straks/ omhoog trekkeb: wordt ie iets strakker van. Qua striae en littekens.. tja dat weet ik eigenlijk ook niet. Moest ook gelijk aan bruiningscreme denken. Anders met en zonder kleding foto's nemen.
waarom per se naakt? met kleding (strak shirt) kan ook heel mooi zijn anders een knuffeltje of hand over de lelijkste striemen/littekens
Ik maak sowieso geen blote buik foto's. Vind dat niet mooi en wie zou het willen zien? Ik vind met kleren aan echt veel mooier (no offense voor mensen die het wel doen...)
Ik heb fotos genomen met buikband.. maar idd fotos met een mooi doorzichtig sjaaltje om de buik.. en dan in zwart wit.. weet niet waar je woont, maar mocht je een keer mooie buikfotos willen.. omgeving lelystad ik zou zeggen .. laat het even weten.. kost je niks.. en je krijgt je fotos gewoon digitaal
Ik wil heel graag blote buikfoto's voor onszelf. Natuurlijk hoort iedere streep en ieder litteken bij mij, maar als iemand ze wil zien wil ik het toch een beetje "opleuken". Natuurlijk wil ik ook gewoon foto's met kleding enz, maar minimaal 1 leuke blote buikfoto wil ik toch wel in het album hebben Bruiningscreme vind ik een beetje eng met mijn gevoelige huid. Dat moet ik dan eerst maar eens op een klein plekje uitproberen Bedankt voor het meedenken Liefs, Sam