Hoe maak je mooie buikfoto's met overgewicht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sam86, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik las net een topic met de vraag hoe je echt mooie buikfoto's maakt. Nu heb ik daar een andere vraag over...

Hoe maak je een mooie buikfoto met overgewicht en een buik vol striae en operatie littekens? 8) Ik ben nu pas 18 weken en begin nu een echte ronde buik te krijgen, maar de "naakte" buikfoto's vind ik absoluut niet tot zijn recht komen door dit probleem.

Misschien heeft iemand hier daar ervaring mee en advies:D

Liefs,

Sam

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

je buik insmeren met bruinings spul...
    doe ik ook en help wel degelijk (heb ook strepen en littekens van operatie)
    en als je niet met blote buik wil gewoon half van de zeikant foto nemen... zo lijk jij dun en je buik heel mooi van vorm (help bij mij)

3. Que

Que Niet meer actief

Ik heb alleen foto's genomen met kleding aan. Ook mijn buik was niet moeders mooiste.;)

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    als je wat verder bent een leuke schildering erop maken of fotos laten maken.
    Je ziet t vaak met een voile doek of de tutlap die je voor je uk wil gaan gebruiken

5. misa

misa Niet meer actief

Ook je buik bovenaan (onder de borsten) beetje straks/ omhoog trekkeb: wordt ie iets strakker van.
    Qua striae en littekens.. tja dat weet ik eigenlijk ook niet. Moest ook gelijk aan bruiningscreme denken. Anders met en zonder kleding foto's nemen.

6. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    waarom per se naakt? met kleding (strak shirt) kan ook heel mooi zijn

anders een knuffeltje of hand over de lelijkste striemen/littekens

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik maak sowieso geen blote buik foto's. Vind dat niet mooi en wie zou het willen zien? Ik vind met kleren aan echt veel mooier (no offense voor mensen die het wel doen...)

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Met Paint Shop :D

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ik heb fotos genomen met buikband.. maar idd fotos met een mooi doorzichtig sjaaltje om de buik.. en dan in zwart wit..
    weet niet waar je woont, maar mocht je een keer mooie buikfotos willen.. omgeving lelystad
    ik zou zeggen .. laat het even weten.. kost je niks.. en je krijgt je fotos gewoon digitaal

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik wil heel graag blote buikfoto's voor onszelf. Natuurlijk hoort iedere streep en ieder litteken bij mij, maar als iemand ze wil zien wil ik het toch een beetje "opleuken". Natuurlijk wil ik ook gewoon foto's met kleding enz, maar minimaal 1 leuke blote buikfoto wil ik toch wel in het album hebben :D

Bruiningscreme vind ik een beetje eng met mijn gevoelige huid. Dat moet ik dan eerst maar eens op een klein plekje uitproberen :D

Bedankt voor het meedenken :D

Liefs,

Sam

11. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

17 mrt 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    En naderhand photoshoppen?