Ik wil jullie ontzettend feliciteren met jullie zwangerschap, het is jullie gegund. Ik kan begrijpen dat het geen onbezorgde zwangerschap zal zijn, maar wil je wel een hele mooie en fijne zwangerschap toewensen. En ik duim ervoor dat dit kleine mensje lekker blijft plakken bij deze papa en mama. Succes meid
Ollekebolleke ik probeer te genieten van deze zwangerschap,maar als ik dan even geen kwaaltjes meer heb dan word ik onzeker.Gelukkig ben ik nu al een paar dagen erg misselijk,van s'morgens t/m s'nachts. Ik moet wachten tot 22 juni voor weer een echo maar zolang ik me zo ziek voel dan ben ik zeker dat het dit keer goed gaat komen.Momenteel heb ik steeds als ik gelopen of gefietst heb zo'n last van mijn schaamstreek,hebben jullie dit ook gehad,kan me dit van mijn vorige zwangerschap niet herinneren.
Misschien bandenpijn? Ontzettend gefeliciteerd met deze zwangerschap! Meid, wat hebben jullie al veel moeten doorstaan! Ik zal duimen dat dit kleintje lekker blijft zitten tot een week of 37......
mamanama vanmorgen voor de zekerheid naar de gyn geweest en het zijn zeer waarschijnlijk de banden.De kleine doet het nog steeds heel goed en was zelfs flink gegroeid.Op dit moment ben ik alleen erg misselijk en moet constant braken,het hoort er bij maar ik kan nu eventjes niet genieten.
Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Kun je wel genoeg drinken? Ik vond dat zelf zo moeilijk, ben ook na een lange periode (6 jaar) zwanger geraakt en toen ik misselijk werd voelde ik me heel dubbel. Ik was blij dat we eindelijk een kindje kregen, maar vond het zwanger zijn een hel (heb extreme misselijkheid gehad). Daar voelde ik me heel schuldig over. Uiteindelijk heb ik maar geprobeerd te accepteren dat dit mijn manier van zwanger zijn was en dat ik dat niet perse leuk hoefde te vinden. Dat gaf wat rust. Dit is misschien allemaal niet op jou van toepassing (hoop het niet voor je!) maar wil je wel laten weten dat je het niet altijd leuk hoeft te vinden en dat je ook niet altijd hoeft te genieten. Nou ja, ik blijf voor je duimen hoor!
Dag Vlindertje, wat een verhaal inderdaad zeg. Heel veel suc6 de komende maanden en ik hoop dat al je verdriet van de afgelopen tijd, een beetje verzacht mag worden met een mini mensje in je armen. Durf je het nog niet aan om een andere banner er bij te zetten? Wellicht gewoon een tweede, want ik kan me zo voorstellen dat je je huidige banner niet weg wilt doen!! Ik hoop van harte voor je dat het allemaal goed blijft gaan dit keer... Veel moed en rust en gezondheid voor jou en je frummeltje met steeds sterker kloppend hartje!!!
Rosao ik kan gelukkig wel mijn drinken binnen krijgen en het blijft dan ook echt binnen.Vandaag is de misselijkheid wat beter dan gisteren en dan geniet ik weer,toen ik gisteren zo misselijk en moe was zei ik wel tegen mijn vriend dit is niet uit te houden maar vandaag denk ik er weer anders over.Ons beebje is wat ons betreft een plak beebje. Ongeduldig ik heb geen idee hoe ik er nog een banner bij krijg,ben er wel mee aan de gang geweest maar krijg het niet voor elkaar.
Deze plakbeeb moet inderdaad blijven plakken! Ga je toevallig naar het afscheid van dr. V. zondag? Wie weet kan ik je live even wat plakgeluk wensen .
Hoi lieve vlinder, Lees net je verhaal, en wat goed dat je nu eindelijk weer mag gaan genieten van een zwangerschap!! Ik hoop zo voor jullie dat jullie kindje zich goed vasthoudt... Je kan er een banner bijzetten bij je profiel - gegevens - handtekening wijzigen. Succes! Liefs, Mrs Hair
Trees wij komen zondag ook,jij komt met Klingel mee hoorde ik en aangezien ik haar al eens ontmoet heb kom ik jou ook vast wel tegen.Jullie hebben vast al flinke buikjes,zal een mooie bolle boel worden Mrs.hair ik had dat zo al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.Bedankt voor je felicitaties,ik hoop zo dat dit beebje lekker blijft zitten.
Vlindertje, wat maakt zo'n banner ook eigenlijk uit.. het gaat erom dat het goed blijft gaan.. voordeel van al die misselijkheid.. je weet zeker dat het nog goed zit. Hoop dat je je snel iets beter gaat voelen.. en ik duim keihard voor je..
Ongeduldig vandaag was de misselijkheid gelukkig wat beter dan voorgaande dagen,af en toe vlagen van misselijkheid maar dat is beter dan de hele dag.Mijn buik zet ook al aardig uit,je kunt al aardig zien dat ik een buikje heb.
Hallo meiden we zijn vanmorgen naar de gyneacoloog geweest en hij was dik te vreden,we hebben weer een hele mooi echo gehad.De kleine loopt zelfs een dag voor op schema en het hartje klopte heel goed,we zijn zo gelukkig.
Wat fijn voor jullie! Klinkt goed allemaal zeg, wat is je volgende mijlpaal? Heb je nog last van misselijkheid?
Rosao onze volgende mijlpaal zal 12 weken zijn,daar leven we nu helemaal naar toe.Ik ben zo blij dat de echo van vandaag zo goed was,ons beebje doet het goed.
klopt, zeker spannend. Vind het ook nog wel een beetje eng, begin van het kaar mk gehad met ruim 13 wkn. Dus elke keer leef ik toe naar de controle. Kan me wel klein beetje indenken hoe jij je moet voelen. Maar ja, donderdag weer controle. Wanneer mag jij weer echo/controle?
hoi Vlinder, nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! vandaag de 22ste, hoe is je controle gegaan?